مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصرف لانه جاسوسی در 13 آبان را عامل شکستن هیبت جهانی آمریکا دانست.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۷۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله حسینی صدر در این مراسم با تسلیت پایانی ماه صفر، مصیبت ها و وقایع تلخ اسارت آل الله را یادآور شد و پیاده روی اربعین حسینی را یکی از نشانه های ارادت به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تحمل چنین سختی هایی آسان نیست و جز مقام عصمت کسی قدرت تحمل چنین مصیبت هایی را ندارد.

وی افزود: اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مسیر خدا از عالم ماده بریده و به عالم ملکوت پیوسته بودند که توانسته اند چنین سختی هایی را با صبر و بردباری تحمل کنند.

این مقام مسئول، رحلت پیامبر اعظم را بعنوان مصیبت عظمی و شهادت سبط اکبرش حضرت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام را نیز تسلیت گفت و در ادامه به تشریح اهمیت فرارسیدن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، اظهار کرد: امروز سیاستمداران جهانی به افول قدرت آمریکا اعتراف می کنند و ادله و شواهد و قرائن نیز بسیار زیاد است.

وی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شهریورماه مبنی بر اینکه جنگی بین ایران و آمریکا اتفاق نمی افتد، گفت: دلایل بسیار زیادی برای این نکته وجود دارد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی ماست که آغازگر جنگ نخواهیم بود؛ ولی اگر جنگی اتفاق بیفتد جانانه ایستادگی می کنیم و زمان بزن در رو تمام شده و باید طرف مقابل پاسخگو باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جنگ دو طرف دارد و ما هیچ انگیزه ای برای شروع جنگ نداریم و عموماً جنگ ها ما دفاعی بوده اند؛ لذا طرف مقابل ما هم وارد جنگ نمی شود زیرا آمادگی جنگ را ندارد و هزینه شروع هر جنگی بسیار زیاد است و شرایط حال حاضر هیئت حاکمه آمریکا به گونه ای است که اگر جنگی را شروع کنند، در ادامه آن می مانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: خیلی از جنگ های فعلی آمریکا نیابتی است، که نتیجه ای جز شکست نیز برای آنها نداشته است و تصمیم گیران و تصمیم سازان آمریکا به دولت این کشور اجازه شروع جنگ جدید و مستقیم با جمهوری اسلامی را نمی دهند.

وی، گفت: جنگ های نیابتی در دهه های اخیر از سوی آمریکا شکل گرفته و تحلیل گران نظامی و سیاسی با برآورد هزینه و نتیجه این جنگ ها، پیروزی طرفین را مشخص می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: شکست آمریکا در طبس، پیروزی های غرور آفرین حزب الله برابر رژیم صهیونیستی که تحت حمایت همه جانبه آمریکاست، نابودی داعش در عراق و سوریه، زمین گیر شدن ائتلاف تحت حمایت آمریکا در یمن، یکی دیگر از دلایل پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ احتمالی بین ایران و آمریکاست.

وی، با اشاره به اینکه بشریت در پیچ تاریخی قرار گرفته است، گفت: در این پیچ تاریخی باید اداره جهان شکل بگیرد و امروزه شاهد شکست های مفتضحانه آمریکایی ها در منطقه هستیم که هیچ پاسخی نیز برای افکار عمومی دنیا و ملت خودشان نیز ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، دلیل دیگر برای اینکه جنگی بین ایران و آمریکا به صورت مستقیم شکل نخواهد گرفت را نداشتن سرزمین برای نیروهای نظامی آمریکا در منطقه دانست و افزود: هیچ هیئت حاکمه ای دیوانه نیست که سرزمین کشورش را برای جنگ با ایران در اختیار آمریکا قرار دهد و ملتش را آواره کند.

وی تصریح کرد: ملت های منطقه نیز چنین اجازه ای را به دولت ها نخواهند داد که کشورشان محلی برای تجاوز نظامی به جمهوری اسلامی ایران باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: دلیل بعدی این است که آمریکایی ها هیچ پیش بینی درستی از نتیجه جنگ با ایران ندارند وگرنه با اینکه جمهوری اسلامی منافع تاریخی آنها در منطقه را به خطر انداخته در جنگ با ما هیچ درنگی نمی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اولین بار حضرت امام خمینی(ره) سفارت آمریکا را با جاسوسخانه تعبیر کردند و تصرف لانه جاسوسی در 13 آبان هیبت جهانی آمریکا را شکست و آمریکایی ها تحقیر شدند.

وی، افزود: برای اولین بار در تاریخ بود که علی رغم اینکه همواره آمریکایی دولت های منطقه را تعیین می کردند، ایرانی ها توانستند در انتخابات آمریکا نیز تأثیر بگذارند و جاسوسان آمریکایی را یک روز بعد از تحلیف رئیس جمهور آمریکا آزاد کردند تا به آنها بگویند دیگر قدرتی در منطقه ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، دلایل مستدل و متقن مقام معظم رهبری برای اینکه هیچ جنگی بین آمریکا و ایران رخ نمی دهد و مذاکره نیز نخواهیم کرد را برشمرد و افزود: صدای شکستن استخوان های قدرت آمریکا به گوش می رسد و هر روز شاهد شکست جدید آمریکا در اقصی نقاط دنیا هستیم.

وی، به مشکلات اقتصادی و جنگ اقتصادی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و با گفت: تنها راه عبور از مشکلات تکیه بر ظرفیت های درونی و اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، موفقیت های حاصله در مباحث نظامی و توانمندی های دفاعی را نشانه ای از نتیجه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در نیروهای مسلح دانست و گفت: اگر به دستورات رهبر حکیم در همه مباحث سیاسی، فرهنگی، ا قتصادی، نظامی، اجتماعی و ... عمل شود، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی، در پایان با تأکید بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: راهپیمایی ضد استکبار 13 آبان نیز یکی از شعائر مهم است که باید با شکوه و اتحاد آحاد مردم برگزار شود.

ارسال نظرات