روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه یاسر مشهد، به مناسبت یوم الله سیزده آبان، طی بیانیه‌ای از عموم مردم جان بر کف و ولایتمدار استان خراسان رضوی جهت شرکت در این راهپیمایی، دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۰۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه یاسر مشهد به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزده آبان ۱۳۹۷ به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله قاصم الجبارین

یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد مقاومت و ایستادگی و استکبار ستیزی ملت عاشورایی و شهید پرور ایران و یادآور تسخیر لانه کفر و جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام می‌باشد.

۱۳ آبان ماه امسال مقارن است با ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر؛ ماهی که ماهیت اصلی و شعار آن «هیهات منا الذله» است. ملت شهید پرور ایران اسلامی در این روز با تمسک به این شعار، و در شرایطی که قدرت پوشالی ظلم ستیز ایالات متحده آمریکا و وابستگانش در تلاشند تا چهل سالگی انقلاب را نبینند و درست در زمانی که دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ملت غیور ایران اعمال می‌شود، با حضور پرشور خود و با سبقه تاریخی از استکبار ستیزی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه یاسر مشهد ضمن پیوستن به موج خروشان میلیون‌ها مسلمان و آزاده، از عموم مردم جان بر کف و ولایتمدار استان خراسان رضوی دعوت می‌نماید تا با تاسی از روحیه ظلم ستیزی اهل بیت عصمت و طهارت و تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و در ظل توجهات، ولی عصر ارواحنا فداه بار دیگر با مشت‌های گره کرده و کوبنده ندای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» شکوه قدرت و عظمت تاریخی خود را به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها