حجت الاسلام رضوی گفت:13 آبان یک روز مهم برای مردم شهید پرور ایران اسلامی محسوب می شود،
کد خبر: ۹۰۷۳۵۰۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج خمین درخصوص 13آبان روزملی مبارزه بااستکبارجهانی گفت:امسال یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را در حالی برگزار می‌کنیم که آمریکا و رئیس‌جمهور آن منفورترین فرد در نگاه جهانیان بالاخص ملت شهیدپرورایران اسلامی است.

وی گفت:امسال یوم الله 13 آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که دولت متجاوز آمریکا با زیرپا گذاشتن تعهدات خود با مردم ایران به سمت یاغی‌گری و سلطه طلبی بیشتر پیش می‌رود.

رضوی گفت:بنابراین سیزده آبان امسال از شرایط خاصی برخوردار است و مردم باید به شکل گسترده و وسیع در این مراسم حضور پیدا کنند و با سر دادن شعار«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» تکلیف و وظیفه خود را به بهترین وجه انجام دهند.

درادامه تصریح نمود:کشور ضمن ابراز انزجار از خوی استکباری آمریکا و ایادی منطقه ای، اعلام می دارد کلیه  بسیجیان این ناحیه دوشادوش سایر اقشار و گروهها با تمام توان در همه عرصه های ضد استکباری از جمله مراسم شکوهمند یوم الله سیزهم آبان حضور چشمگیر خواهند داشت و از همه برادران و خواهران مخصوصا مردم شهیدپرورخمین نیز جهت حضور دعوت بعمل می آورد.

رضوی درپایان گفت:نیروهای انقلابی هرگز دست از مبارزه با فعالیت های مستکبران برنمی دارندو13 آبان یک روز مهم برای مردم شهید پرور ایران اسلامی محسوب می شود.

ارسال نظرات