حقیقتا امروزه تغییر راهبرد دشمن در دشمنی خود و بازیگری در صحنه و بستر مجازی نشان‌دهنده به طمع افتادن دشمن از ضربه پذیری این قسمت است.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۱۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

محمد یزدانیان در یادداشتی با توجه به تاکید حضرت آقا به فضای مجازی در سخنرانی اخیر ایشان نوشت، رهبر معظم انقلاب اسلامی سالهاست که اهمیت توجه به فضای مجازی را گوشزد مسئولین و خواص جامعه می کنند.
 
حقیقتا امروزه تغییر راهبرد دشمن در دشمنی خود و بازیگری در صحنه و بستر مجازی نشان‌دهنده به طمع افتادن دشمن از ضربه پذیری این قسمت است.

تاکیدات امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی خود موید بر این ادعاست که سنگر‌های عقیده و اخلاق با توجه به بهره وری بیشتر نسل جوان و نوجوان از این ابزار، تحت هجمه‌های شبانه روزی دشمن قرار دارد و بیان معظم له در توجه به عملیات روانی دشمن و همچنین تشبیه اخیر ایشان به سلاح شیمیایی نشان از اهمیت به این مهم است.

ایشان در بیاناتی فرمودند: اگر من امروز رهبر نبودم، رئیس فضای مجازی کشور میشدم!

‏شاید بتوان به جرات ادعا کرد که اثر تخریبی تلفات هجمه‌های مجازی بر علیه فرهنگ و هویت یک ملت خیلی بیشتر از هجمه نظامی باشد.

‏امروزه فضای مجازی، زمین جنگ قدرت‌های پوشالی شده و هزینه‌های هنگفتی را هم برای آن برای رسیدن به آرزوی به بردگی کشیدن این ملت خرج کرده و میکنند.

‏اثرات مخرب این هجمات در فتنه‌های مختلف که با کمک خداوند متعال و عنایت حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه نقش برآب شد در حافظه تاریخ بشر ثبت شده است.

‏آیا زمان آن نرسیده که آتش به اختیار با نگاه مجاهدانه از این فضا بر علیه خود دشمن با رویکرد روشنگری و بصیرت افزایی نه تنها نسبت به ملت شریف ایران بلکه برای جهان اسلام در جهت رهانیدن از چنگال استعمار و استکبار ظالمان جهان بهره جوییم.

‏آیا نمی شود از این بستر با این ظرفیت بسیار عظیم که در جهت به انحطاط کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه دشمن قرار گرفته، بر علیه خودشان استفاده کرد و کار را به جایی رساند که آن‌ها برای جلوگیری از تضعیف خود مجبور به فیلترینگ و غیر فعال کردن نرم افزار‌های اجتماعی اقدام کنند.

می طلبد که ‏افسران جنگ نرم در این عرصه به صورت نظامند و با قدرت و صلابت و مسلح به سلاح علم و بهره جویی از ابزار‌های روز میدان داری کنند و عرصه را بر دشمن تنگ کنند.

وقتی دشمن با دلار‌های خود وطن فروشان و منافقان و جیره بگیران خود را در راستای تضعیف نظام اسلامی بسیج کرده اند و با نشر اکاذیب و دروغ پردازی، و ایجاد حس ناامیدی و ترغیب به اختشاش و ایجاد ناامنی سعی به چالش کشیدن این نظام مقدس را دارند باید در این معرکه جنگ، با وضو پا در این عرصه گذاشت و طمع دشمن را به ناامیدی و فراتر از آن به از سیلی خوردن کشاند.

در دنیای امروز بسیاری از آزادمردان جهان دنباله روی راهبرد‌هایی جهت رسیدن به آزادی از چنگال سیاست‌های ظالمانه آمریکا و صهیونیست هستند و شاید فضای مجازی قرار است پیکی که حامل پیامی در جهت نجات نسل‌های جدید دنیا از سیاست‌های استعماری و ظالمانه باشد و انعکاس و نشر نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا به عنوان شروع این نهضت، و روشنگر این مسیر ارزشی و حیاتی برای نسل جدید بشری باشد.

محمد یزدان نیا
ارسال نظرات