خبرهای داغ:
کارگاه سبک زندگی اسلامی به همت خواهران پایگاه فدک با حضوربیش از50 نفر از بانوان درمحل پایگاه روستای سست برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۱۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ کارگاه سبک زندگی اسلامی به همت خواهران پایگاه فدک با حضوربیش از50 نفر از بانوان درمحل پایگاه روستای سست برگزار شد.

 در این کارگاه خواهرحسینی در سخنانی با اشاره به اهمیت سبک زندگی در تربیت افراد جامعه اظهار کرد: سبک زندگی مهمترین موضوع در جامعه فردی و اجتماعی است چرا که سبک زندگی هدف از تربیت و پرورش و رشد وشکوفایی را بیان می کند و اگر این سبک زندگی اسلامی باشد سبب رشد و تعالی خواهدشد.

وی افزود: امروزدشمن در جنگ نرم تلاش دارد سبک زندگی غربی را در جامعه ما ترویج نماید تا بتواندبه اهداف سوء خود برسد و این فرهنگ منحط که خودشان نیز بدان نیاز رغبتی ندارند را به جوامع دیگر از جمله کشور ما نفوذ دهند.

حسینی با بیان اینکه باید سبک زندگی اسلامی را حفظ و انتقال دهیم گفت: اسلام دین کامل و قرآن کتاب انسان سازی است و ما همه چیز زندگی را می توانیم از قرآن و سنت خود دریافت نماییم همانطور که امروز کشورهای غربی و بیگانه بسیاری از برنامه های خود را درقالب فرهنگی از اسلام گرفته اند.

وی عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی است چرا که سبک زندگی غربی دعوت به مادیات وانسان محوری و بی بند و باری فردی و اجتماعی در حد بی نهایت دارد اما سبک زندگی اسلامی درست نقطه مقابل این تفکر است. خواهرحسینی تصریح کرد:سبک زندگی اسلامی برخواسته از یک تفکر الهی و برای رشد انسان به سمت مبداء خلقت وفطرت پاک انسانی است و ما باید بدانیم که هر چه به سمت فطرت خود حرکت کنیم میتوانیم بهتر و بیشتر رشد و تعالی داشته باشیم.

خانم حسینی با بیان اینکه سبک زندگی در تمام شئونات فردی و اجتماعی تعریف می شود گفت:امروز دشمنان در جنگ تمام تلاش خود را دارند که با ابزار فرهنگی و هنری و رسانه ای و مجازی بتوانند ما را از مسیری که طی می کنیم باز داشته و به سمت پوچی و بی هویتی فرهنگی سوق دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها