خبرهای داغ:

نشست گروه هاي امربه معروف در ناحیه اسفراین برگزار شد

در راستاي ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر جلسه و نشستي به همين منظور با حضور كليه كاركنان ناحيه برگزار گرديد اين نشست بصورت موضوع آزاد و پرسش و پاسخ برگزار گرديد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۲۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در راستاي ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر جلسه و نشستي به همين منظور با حضور كليه كاركنان ناحيه برگزار گرديد اين نشست بصورت موضوع آزاد و پرسش و پاسخ برگزار گرديد.

حجت الاسلام بخشايي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در همين راستا تصريح كرد: در وهله اول همه بايد به خودسازي بپردازيم تا بتوانيم فردي انتقادپذير باشيم.

وی افزود: فرد منتقد نيز بايد در انتقاد خود نكاتي را رعايت كرده و مقيد به يك سري اصول و قواعد باشد از جمله انتقاد بايد به جا و سازنده باشند، انتقاد نبايد موجب تخريب و توهين به شخص يا گروه يا سازماني شود، انتقاد بايد دلسوزانه و برادرانه باشد نه با بغض و كينه، انتقاد بايد جهت اصلاح فرد يا سازمان باشد نه تخريب، انتقاد بايد منصفانه و عادلانه باشد.

حجت الاسلام بخشايي بيان كرد: شخص منتقد بايد با بررسي همه جوانب و اطلاع و آگاهي كافي انتقاد كند، اگر اين موارد رعايت نشود انتقاد نه تنها سازنده و اصلاح گر نخواهد بود بلكه به شدت مخرب و ويرانگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها