خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: با حضور تیم بهداشتی و درمانی در مدت 9 روز خدمت رسانی به بیش از 28 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۵۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با برپایی یک موکب بنام جوادالائمه (ع) در باب صاحب الزمان (عج) حرم امامین جوادین علیهم السلام در شهر کاظمین از سی ام مهرماه مستقر شد.

 

وی عنوان داشت: با حضور سی وهشت نفر از همکاران در مدت 9 روز خدمت رسانی به بیش از بیست و هشت هزار نفر انجام شده است که این خدمات شامل ویزیت عمومی و تخصصی ، تزریقات، پانسمان ، سرم تراپی، ماساژ، تحویل دارو، بازدید و آموزش بهداشت، خدمات دندانپزشکی و مشاوره طب ایرانی اسلامی به زائرین اربعین حسینی ارائه شده است.

 

هیهات اضافه کرد: مبالغ هزینه شده که از طریق خودیاری و کمک اعضای موکب، کمک های کادر پزشکی استان در کنار مساعدت دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، بیمارستان تامین اجتماعی بالغ بر نهصد میلیون ریال برآورد می شود.

 

وی ادامه داد: جمع ارزش ریالی خدمات حدود هفت میلیارد ریال است که پشتیبانی کلیه دستگاه های مرتبط مخصوصا ستادبازسازی عتبات عالیات استان در کنار حضور پرشور وموثر اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها