فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان مطرح کرد:

پشت شعار مرگ بر آمریکا، یک عقلانیت قوی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با بیان این که پشت شعار «مرگ بر آمریکا»؛ یک عقلانیت قوی است، خاطرنشان کرد: این شعار به معنای مرگ بر دولت، سیاست، کشتار و استکباری بودن آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۶۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان؛ «سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی» در طی آیین صبحگاه استکبار ستیزی و زنگ ایثار و شهادت با بیان مناسبت‌های ۱۳ آبان ماه در سال‌های متعدد در ایران، افزود: ۳۶ هزار شهید دانش آموز به نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم شده است، این‌ها کسانی بودند که در مسیر ایثار و شهادت قدم گذاشتند.
وی از دانش آموزان درخواست کرد که تاریخ ۶۰ ساله ایران زمین را مطالعه کنند که مطمئنا به جنایت‌هایی که آمریکا در حق مردم و دولت ایران کرده است پی خواهند برد و به ما حق می‌دهند که شعار مرگ بر آمریکا بدهیم.
فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج شهرستان اردکان با بیان این که کاملا مشخص است شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه یک منطق قوی‌تر پشت این شعار است، تصریح کرد: آمریکا دشمن درجه یک اسلام، مسلمانان و کشور ایران است.
دهقانی، اظهار داشت: در ایران اسلامی هر گونه ناآرامی رخ داده، دسیسه آمریکا بوده است، هم اکنون کشور ما با تهاجم فرهنگی روبروست، دشمن ما یک ثانیه در این بحث، آتش بس نکرده است.
وی، بیان کرد: آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست هر کجا جنایت و خونریزی می‌شود، این دولت در آن حضور دارد و ماهیت او این است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با بیان این که امروز رسالت مردم و مسئولان سنگین‌تر شده است، یادآور شد: عهد و پیمانی که با شهداء و امام راحل (ره) بسته ایم نباید فراموش شود، این راه بزرگی است.
دهقانی در پایان، تصریح کرد: دانش آموزان باید با فتح سکوی علم و دانش پیشرفت و توسعه کشور را رقم زنند و برای مردم مفید باشند.
ارسال نظرات