مسئول سازمان بسیج کارگری اصفهان در گفتگو با «بسیج» خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: بسیج کارگری استان اصفهان در شش ماهه نخست سال به صورت ویژه برنامه روشنگری کارگران را در سطح شرکت ها و کارخانجات استان برگزار کرده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۷۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

محمد علی مهرابی مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تلاش دشمن برای همراه کردن جامعه کارگری با خود اظهار داشت: در ماه های اخیر دیدیم که دشمن با سواستفاده از فضای نابسامان موجود در اقتصاد کشور و به واسطه مشکلات معیشتی مردم قصد داشت با نقشه ای شوم، قشر زحمت کش کارگر را وادار به اغتشاش کند که این نقشه شوم با شکست مواجه شد.

وی با تأکید بر لزوم آگاه سازی و بصیرت افزایی برای قشر کارگر گفت: بسیج کارگری استان اصفهان در میان برنامه های متعدد فرهنگی که در طول سال برای قشر کارگر در نظر دارد، در شش ماهه نخست سال به صورت ویژه برنامه روشنگری کارگران را در سطح شرکت ها و کارخانجات استان برگزار کرده است.

مسئول بسیج کارگری اصفهان ادامه داد: این طرح در مرحله نخست با هدف توانمندسازی فرماندهان حوزه های بسیج کارگری در نهضت بصیرت افزایی صورت گرفت و هم اکنون طرح در سراسر استان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات