خبرهای داغ:
بیانیه شرکت توزیع برق تبریز به مناسبت 13آبان؛
13 آبان روز حماسه تاریخ ساز ملت ایران، به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است که اثبات کرد استکبار با تمامی قوای شیطانی خود، در مقابل ملت های آزاده جهان محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز به مناسبت فرا رسيدن يوم‌الله 13 آبان بيانيه‌اي صادر كرد.

در اين بيانيه آمده است: 13 آبان،روز فریاد رسای مستضعفین جهان بر سر مستکبرین، روز پيروزي خون بر شمشير، روز پایان یکه تازی های جهان خواران، روز تثبیت انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیان گذار کبیر آن، حضرت امام خمینی (ره) و روز تجدید بیعت ملت بابصیرت ایران، با رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی  است.

در اين بيانيه تاكيد شده است: امسال شكوه عظمت و پايمردي ملت ايران در يوم الله 13 آبان در حالی به نمایش در می آید که استکبار جهانی همچنان با دشمنی و کینه ورزی نسبت به مردم ایران، با بدعهدی و خلف وعده در دوران پسا برجام، می خواهد این ملت پر شور و شعور را وادار به تسلیم و سازش کند، اما غافل از این است که مردم ایران با پایمردی چهل ساله خود، موانعی بزرگتر از این تحریم ها را در جنگ 8 ساله تحمیلی پشت سر گذاشته و یک تنه در برابر تمامی دنیای استکبار ایستاده است.

این روز بزرگ صحنه نمايشي از حماسه سازی سیاسی این ملت استوار و نشان آشكاري از شکست استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای اش در دست یابی به هدف نهایی از هجمه همه جانبه سیاسی، القاء اندیشه‌های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی‌گری خواهد شد.

حضور حماسي و يكپارچه مردم ايران در13 آبان و به زانو درآوردن بدخواهان این مرز و بوم، نشانگر تداوم پيمان هميشگي مردم با آرمانهاي بنیانگذار انقلاب، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و ایستادگی ملت شهید پرور ایران در برابر تمامی توطئه های جهانخواران خواهد بود .

در ادامه اين بيانيه آمده است : كاركنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز  نیز در کنار سایر اقشار مردم، با حضور پرشور خود در این روز بزرگ، خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ و ایادی اش با شعار" مرگ بر آمریکا" به نمایش خواهند گذاشت.                                                      

  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز

ارسال نظرات