خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان:

انقلاب امام حسین (ع)انقلابی است که امروز جهان به آن نیاز دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان گفت: انقلاب امام حسین (ع)انقلابی است که امروز جهان به آن نیاز دارد.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۵۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در جمع پاسداران این رده ضمن اشاره به همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی امسال گفت:امسال در همایش بزرگ اربعین حسینی شاهد بودیم که این مراسم پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام شد.
وی افزود:این همایش بزرگترین تجمع در جهان است و جمعیتی بالغ بر ۱۵ الی ۲۰ میلیون نفر از سراسر دنیا در این ایام در کشور عراق حضور داشتند، ولی رسانه‌های غربی و عربی این تجمع بزرگ سیاسی و عبادی را سانسور میکنند و پوشش نمی‌دهند و در مقابل تجمعات کوچک ۳۰،۴۰ نفره در گوشه‌ای از ایران را به شکل گسترده‌ای پوشش می‌دهند. این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند چراغ این انقلاب را خاموش کنند کاملا واضح و شفاف است، ولی به کوری چشم دشمنان شعله این انقلاب هر روز فروزان‌تر و روشن‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی ادامه داد:تا چند سال پیش شاید فقط مردم کشور عراق و ایران به پیاده روی اربعین می‌پرداختند، ولی امروز شاهدیم که از ۵۰ ملیت در این مراسم باشکوه حضور دارند؛ و این به خاطر شخصیت امام حسین علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام است. مراسم اربعین تبلیغی برای دین اسلام و شیعه و امام حسین علیه السلام در جهان است. زیرا امام حسین فقط مختص به مسلمانان و شیعیان نیست. جمله‌ای که امام حسین علیه السلام فرمودند که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید نشانگر این موضوع است و همچنین به دنبال تبلیغ آزاد مردی نیز بوده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان ادامه داد:خدا زیباست و زیبایی را نیز دوست دارد و تبلور زیبایی در اربعین و این جمعیت ۲۰ میلیونی نمود پیدا می‌کند و به اوج خود می‌رسد.
راسخی در پایان گفت:نیات اگر خدایی نباشد ماندگار نیست و نمونه بارز این موضوع را می‌توان مرگ و میر بیش از ۵۰ تا ۷۰ میلیون آدم در جنگ‌های جهانی اول و دوم در برابر شهادت امام حسین علیه السلام دانست که با اینکه از واقعه کربلا و روز عاشورای سال ۶۱ هجری هزار و چندصد سال می‌گذرد، ولی ایام محرم و اربعین حسینی هر ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و بزرگترین تجمع عبادی، سیاسی دنیا را رقم می‌زند، ولی دیگر کسی از کشته‌های جنگ جهانی که مدت زمان زیادی هم از آن نمی‌گذرد یاد نمی‌کند؛ و این فقط به خاطر خلوص نیت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها