مسئول سازمان بسیج کارگری اصفهان در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد
مسئول سازمان بسیج کارگری اصفهان گفت: ما در حال حاضر در استان اصفهان خروج از رکود و احیا بخشی از واحدهای تولیدی را در دستور کار داریم و در این راه از تمام ظرفیت خود استفاده می کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۵۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

نجات یک واحد صنعتی در مرز ورشکستگی با ورود به موقع بسیجمحمد علی مهرابی مسئول سازمان بسیج کارگری اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، حمایت از قشر کارگر را یکی از وظایف بسیج کارگری خواند و گفت: ما در حال حاضر در استان اصفهان خروج از رکود و احیا بخشی از واحدهای تولیدی را در دستور کار داریم و در این راه از تمام ظرفیت خود استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: چندی پیش یکی از کارخانجات دولتی که در حوزه صنایع پتروشیمی مشغول فعالیت بود با واگذاری نادرست به بخش خصوصی تا مرز انحلال و ورشکستگی رفت که با ورود به موقع و کارآمد بسیج کارگری هم اکنون مشکلات این واحد صنعتی که دچار ضعف شدید مدیریتی شده بود در حال مرتفع شدن است.

مسئول سازمان بسیج کارگری اصفهان یادآور شد: کمک برای تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی یکی دیگر از عرصه هایی است که بسیج کارگری ورودی موفق به آن داشته است، به طوری که با رایزنی و اتصال میان توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مشکل بسیاری از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان مرتفع شده است.

ارسال نظرات