ناحیه مقاومت بسیج مهریز از همه مردم آزاده و شریف بویژه جوانان غیور، برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می‌نماید، تا با فریاد‌های بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله» فرمانبری از رهبر و مولایمان و پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ جهانیان بکشند.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۷۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، ناحیه مقاومت بسیج مهریز بمناسبت یوم الله سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار بیانیه‌ای بشرح زیر صادر نمود:
باسمه تعالی
رهبر معظم انقلاب:
سیزده آبان روز جوان است؛ روز جوان مؤمن، جوان انقلابی، جوان شجاع، جوان دلاور، جوان مبتکر، جوانی که دست به کاری میزند که دشمن را از ابتکار، و از حرکت بازمیدارد. به این معنا روز جوان است.
سیزدهم آبان ماه روزملی استکبارستیزی ویادآور سه رویداد الهام بخش تبعید حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) به ترکیه در سال ۴۳، کشتاروحشیانه دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۵۷ واشغال لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است که همگی نماد مبارزه بی امان بااستبداد واستکباراست.
امروز و با گذشت سال‌ها از آن وقایع تاریخی، هنوز دشمنی‌های آمریکا و سردمداران مستکبراز اذهان ملت ایران زدوده نشده است و به هرگوشه‌ای از تاریخ ایران عزیز که نگاه کنید نشانه‌هایی ازآن دشمنی‌ها و ظلم‌ها دیده می‌شود چرا که خوی دشمن تغییر نکرده است و تا زمانی که ملّت ایران بر اصول و ارزش‌های خود استوار بماند و تا هنگامی که فریاد عدالت طلبی در جهان سر می‌دهد، عداوت دشمنان نیز ادامه پیدا می‌کند.
برگزاری با شکوه و حماسی مراسم تظاهرات سراسری ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان، حرکت در مسیر راه و منش حضرت امام راحل (رحمت الله علیه) و پیروی از منویات امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است که همواره بر عدم اعتماد به سردمداران شیطان صفت استکبارجهانی را گوشزد کرده اند و در همین راستا بایستی همۀ دستگاه‌ها و مسئولین در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی تمام تلاش خود را معطوف برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان کنند؛ که شکوه این مراسم نشان از اقتدار، اتحاد و وحدت ملی و عظمت ایران اسلامی خواهد داشت.
در پایان ناحیه مقاومت بسیج مهریز از همه مردم آزاده و شریف بویژه جوانان غیور، برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می‌نماید، تا با فریاد‌های بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله» فرمانبری از رهبر و مولایمان و پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ جهانیان بکشند.
إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
ارسال نظرات