مدیر حوزه علمیه یزد:

آمریکایی‌ها پس از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند / تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به بازگشت مجدد تحریم‌ها از سوی آمریکایی‌ها، گفت: آمریکایی‌ها پس از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۹۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس ، با اشاره به تحریم‌های مجدد آمریکا علیه ملت ایران، گفت: این دفعه اولی نیست که ملت ایران آماج اقدامات خصمانه آمریکای جنایت‌کار قرارگرفته است؛ بلکه ملت ایران در این زمینه تجربه‌ها دارد.

وی افزود: ملت ایران در طول چهل سال گذشته انواع توطئه‌ها و اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها را تجربه کرده و هر بار با سربلندی از آن خارج‌شده است. ملت ایران در این سال‌ها به‌مانند فولاد آب‌دیده در برابر این‌گونه مسائل آب‌دیده شده است و به‌راحتی می‌تواند از گردنه‌های سخت عبور کند.

مدیر حوزه علمیه یزد تأکید کرد: بدون شک با روحیه جهادی و انقلابی مردم و مسئولین می‌توانیم از این پیچ تاریخی نیز عبور کنیم. بدون شک ملت ایران در این زمینه نیز شکست دیگری را در کارنامه سیاه آمریکایی‌ها ثبت خواهد کرد.

شمس در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم بصیر ایران اسلامی در به شکست کشاندن توطئه دشمنان ملت ایران، اظهار داشت: مسئولین ما باید از روحیه ایستادگی و مقاوم ملت درس بگیرند؛ چراکه ملت ایران در همه حوزه‌ها و میادین با بصیرت خود نقش مهمی در پیروزی و سربلندی نظام اسلامی داشته است و به‌خوبی به وظایف خود در این زمینه واقف است.

این مسئول اضافه کرد: ملت ایران در ۱۳ آبان ماه که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی مزین شده است، بار دیگر بر آرمان‌های امام راحل تأکید کرده و فریاد هیهات من الذله سر خواهد داد. دولتمردان آمریکایی پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی هنوز ملت با بصیرت ایران را نشناخته‌اند.

وی تأکید کرد: بدون شک اگر مردم و مسئولین ما با حفظ وحدت و یکپارچگی در مسیر انقلاب حرکت کرده و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند، تحریم‌ها هیچ اثری بر کشور نخواهد داشت و نظام اسلامی بار دیگر به‌سلامت از این پیچ مهم و تاریخی عبور خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه یزد تصریح کرد: دشمن در این چندماهه از هر ابزاری برای تحت تأثیر قرار دادن کشورمان استفاده کرده است؛ اما نتوانسته به اهداف خود در این زمینه دست یابد. دشمن آمریکایی‌ها با ملت ایران هویتی است و این را به‌خوبی پس از حل مسئله هسته‌ای به نمایش گذاشتند.

شمس در پایان اظهار داشت: ملت ایران سخت‌ترین شرایط را در این سال‌ها تحمل گرده و اجازه نداده است تا عزت ایران اسلامی مورد خدشه قرار گیرد و بدون شک در مسیر پیش رو نیز اجازه نخواهد داد دشمنان ملت ایران به اهداف خود که همان تضعیف روزافزون ایران اسلامی است، دست یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار