رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۹۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یوم الله 13 آبان هر سال یادآور ایمان و اراده دانش آموزان و دانشجویانی است که برای دفاع از استقلال و آزادی کشور در برابر استبداد و استکبار جهانی قد علم کرده و تا پای جان و نثار خون خویش برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و ولایی ایستادگی کردند.

13 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و تسخیر لانه جاسوسی نشان از شجاعت و بصیرت ایرانی‌ها است چراکه روز مبارزه با اسکتبار جهانی این پیام را دارد که ملت غیور و شجاع ایران هیچ وقت از مبارزه علیه مستکبران جهان و حمایت از مظلومان خسته نخواهد شد.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان ماه پایه‌های پوشالی قدرت شیطانی دشمنان را در هم شکست و شکوه و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده ویژه برنامه بزرگداشت سیزده آبان و روز استکبارستیزی امسال به طور همزمان با سراسر کشور در 50 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گفته وی این مراسم صبح روز 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان با رویکرد تبیینی در سخنرانی‌ها انجام می‌شود و شعار مرگ بر آمریکا شعار مهم و انقلابی و اصلی در این روز خواهد بود.

تجمع بزرگ ضد استکباری 13 آبان فردا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به ویژه دانش آموزان در مصلای بیت المقدس اراک اجرا می‌شود که این مراسم از ساعت9 صبح با سخنرانی آیت‌الله کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌ها علمیه استان مرکزی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات