صادقی از فعالین دانش آموزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
یک فعال دانش آموزی گفت: سیزده آبان نشان از این دارد که مردم و مسئولین باید به دنبال وحدت در سایه سار ولایت باشند و هر یک پاسخ گوی آن جایگاه بوده و نسبت به اخذ تصمیم صحیح با نگاه به توان درون عمل نمایند.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۰۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ مهدی صادقی از نخبگان دانش آموزی استان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به اهداف بزرگ یوم الله 13 آبان و نقشه های شوم دشمنان استکباری ملت ایران گفت: یوم الله 13 ابان حامل پیام های مهمی است، حامل پیامی برای آمریکا و ایادیش در منطقه و جهان بوده و هست که "این انقلاب و نظام با هیچ سامانه ای که رویکرد سلطه جویانه دارد همراه نمی شود" در حقیقت سنت حسنه راهپیمایی ۱۳ آبان مبین پویایی و استمرار شعار "استکبارستیزی" در جان و خاطر این مردم همیشه در صحنه و انقلابی است.

این فعال دانش آموزی با اشاره به اهمیت حضور مردم و مسئولین در کنار یکدیگر در این روز توضیح داد: حضوری پُرشور که اعلام برائت از شیطان بزرگ را سر داده و با رجوع به یکدیگر، وحدت درونی و"شکست ناپذیری" را با مشت گره کرده به رخ دشمنان این انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: سیزده آبان لبیکی دوباره به ولی زمان است تا دیگر فریاد "أین عمار" سر ندهد و دلگرمی دادن به امام خامنه ای عزیز است که هر یک از ما عمار تو هستیم و این شعار بیان از آن دارد که مسئولین ما هم باید به دنبال وحدت در سایه سار ولایت باشند و هر یک پاسخ گوی آن جایگاه بوده و نسبت به اخذ تصمیم صحیح با نگاه به توان درون عمل نمایند.

صادقی با اشاره به نقش ولی فقیه در حکومت اسلامی عنوان کرد: خطوط اصلی و جهت عمل توسط ولی امر مسلمین مشخص می شود و این وظیفه و تکلیف تک تک مسئولین و آحاد جامعه است که نقش خود را در آن جایگاه به خوبی ایفا نمایند.

وی با اشاره به راهپیمایی فردا در سراسر کشور خاطر نشان کرد: مردم شریف کشورمان در یوم الله سیزده آبان برای نشان دادن میزان آستانه تحمل خود در برابر فشارهای ناشی از تحریم ها با توکل بر حضرت حق و توسل بر ائمه اطهار (ع) با سرلوحه قرار دادن شعار "هیهات منا الذله" به صحنه خواهند آمد و مشت محکمی بر دهان رییس جمهور دیوانه آمریکا خواهند زد. انشاالله

ارسال نظرات