خبرهای داغ:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از مصالحه و سازش ۸۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان قم در ۴ ماهه اول سال ۹۷ به مراکز مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۴۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
مصالحه ۸۲ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ مهرداد حاجی زاده اظهار داشت: طی ۴ ماهه اول سال از مجموع پرونده‌هایی که در واحد‌های مشاوره و مددکاری کلانتری استان مورد بررسی قرار گرفته بیش از ۸۲ درصد از پرونده‌ها منجر به مصالحه و سازش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، افزود: با تلاش کارشناسان اداره مشاوره آرامش، ۳ هزار و ۹۰۶ جلسه مشاوره فردی و خانواده، ۵۴۱ مورد روان‌سنجی، ۱۱۴ مورد مشاوره فعال در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها و ۹ جلسه مشاوره گروهی در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس قم برگزار شده است.

سرهنگ حاجی زاده گفت: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده شامل اختلافات خانوادگی است که مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران کلانتری‌ها باچندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: اداره مشاوره آرامش استان قم هر روز به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و ... می‌باشد و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۷ به این اداره واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب درمانگاه حضرت زینب (س) – ساختمان معاونت اجتماعی - اداره مشاوره آرامش حضور و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۷۴ تماس حاصل کرده و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها