خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی:

مسوولان با روحیه عمل‌گرایی در پی حل مشکلات جامعه باشند/لزوم حراست از نام خلیج فارس

یکی از مراجع تقلید یکی از ضروریات جامعه را روحیه عمل‌گرایی خواند و گفت: اگر پس از هر برنامه‌ریزی، عمل به آن نیز در دستور کار باشد، موفقیت در کار‌ها به دست خواهد آمد و مسوولان جامعه نیز با همین روحیه باید قدرت حل نقص‌ها و مشکلات را به دست آورند.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۴۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
مسوولان با روحیه عمل‌گرایی در پی حل مشکلات جامعه باشند/لزوم حراست از نام خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، با اشاره به الزامات تشکیل یک نظام در جهان اظهار کرد: تدوین قانون اساسی در زمان تاسیس یک نظام ضروری است تا پس از آن با استفاده از امکانات، توسعه و رشد کشور براساس قانون صورت گیرد.

وی شکل‌گیری روحیه خدمت‌گذاری در بین مسوولان کشور را امری ضروری خواند و تصریح کرد: امروز پیدا کردن راه حل خروج از بحران‌ها امری ضروری است و مسوولان کشور باید به دنبال علاج واقعه قبل از وقوع آن باشند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم برنامه‌هایمان را عملی کنیم، باید قدرت مدیریت داشته باشیم اذعان کرد: یکی از دلایل وجود انبیاء قدرت مدیریت بالا و همه‌جانبه آن‌ها بوده و خداوند قدرت مدیریت جامع را به پیامبر اکرم (ص) اعطا کرده است.

وی یکی از ضروریات جامعه را روحیه عمل‌گرایی خواند و تصریح کرد: اگر پس از هر برنامه‌ریزی، عمل به آن نیز در دستور کار باشد، موفقیت در کار‌ها به دست خواهد آمد و مسوولان جامعه نیز با همین روحیه باید قدرت حل نقص‌ها و مشکلات را به دست آورند.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت حراست از نام خلیج فارس، گفت: خلیج فارس از گذشته به همین نام فارس مطرح بوده و نسبت به توطئه دشمنان در خصوص نام ارزشمند این خلیج باید هشیار باشیم و از آن دفاع کنیم.
ارسال نظرات