خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم تاکید کرد

ضرورت توجه ویژه به محتوا در موزه آرایی مرکز موزه دفاع مقدس قم

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم بر ضرورت توجه ویژه به بحث محتوا و استفاده از نظر کارشناسان خبره و با تجربه در موزه آرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۵۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
ضرورت توجه ویژه به محتوا در موزه آرایی مرکز موزه دفاع مقدس قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع قم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم را مرکزی بسیار مهم برای نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: بهره‌گیری از نظر‌های تخصصی موزه شناسان می‌تواند کمک شایانی به چینش‌های محتوایی موزه دفاع مقدس قم کند.

وی افزود: در این مرکز فرهنگی باید علاوه بر بازگویی خاطرات دفاع مقدس، شخصیت و زندگی شهیدان شاخص استان قم از جمله شهیدان زین الدین برجسته و برای نسل امروزجامعه تبیین شود.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از شکل‌گیری و جلسه آتی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان و روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم و سایر برنامه‌ها و اقدام‌های این اداره‌کل ارائه داد و گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجراست که امید است با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
ارسال نظرات