خبرهای داغ:
عزاداران حسینی در قالب دسته‌های عزاداری و یا به صورت خانوادگی با پای پیاده مسیر هفت کیلومتری از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران را به یاد راهپیمایان مسیر نجف اشرف به کربلای معلی طی کردند تا اربعین شهادت سید و سالار شهیدان را به صاحب عزای اربعین، حضرت، ولی عصر (عج) تسلیت عرض کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۷۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
پیاده روی هزاران عزادار جامانده اربعین از حرم تا حرم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم جاماندگان اربعین از ظهر امروز با حضور خیل کثیری از عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهر قم آغاز شد.

عزاداران حسینی در قالب دسته‌های عزاداری و یا به صورت خانوادگی با پای پیاده مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم (ص)، از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران را به یاد راهپیمایان مسیر نجف اشرف به کربلای معلی طی کردند تا اربعین شهادت سید و سالار شهیدان را به صاحب عزای اربعین، حضرت، ولی عصر (عج) تسلیت عرض کنند.

امروز بلوار پیامبر اعظم (ص) شاهد حضور خیل بیکران عشاق حسین (ع) بود. همه آمده بودند تا خود را در غم صاحب عزای اربعین شریک کنند. امروز تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، تصاویر مظلومان یمن و پرچم‌های مقاومت رنگ و بوی خاصی به راهپیمایی جاماندگان از اربعین کربلا در قم بخشید.

گروه‌های مختلف مردمی موکب‌هایی را برای پذیرایی از عزاداران حسینی در بلوار پیامبر اعظم (ص) برپا کرده و از شب گذشته این خدمت رسانی آغاز شده بود.

جاماندگان از اربعین پس از حضور در مسجد مقدس جمکران، میعادگاه منتقمان خون حسین (ع)، با شعار‌های لبیک یا مهدی و لبیک یا حسین وارد صحن جامع مهدی شده و بار دیگر با امام زمانشان عهد و پیمان بستند که تا پای جان از اسلام ناب محمدی دفاع کنند و همچون کوفیان، حسین زمانشان را تنها نگذارند.

قرائت زیارت اربعین، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی حاج سید علی حسین نژاد از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها