خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از مراجعه ۵۱ هزار و ۴۰۱ زائر به درمانگاه عمود ۱۰۸۰ هلال احمر مستقر در موکب حضرت معصومه (س) در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۷۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
ویزیت ۵۱ هزار زائر در مرکز درمانی بین راهی عمود ۱۰۸۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گل فشان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت انواع خدمات درمانی، شامل ویزیت، تزریقات، سرم و پانسمان، نوار قلب و سنجش فشار و قندخون، گچ و آتل و سونداژ به زائران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۲ هزار و ۴۹۹ مورد خدمات ویزیت رایگان در مراجعه به درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر موکب حضرت معصومه س. انجام شده است، تصریح کرد: در این مدت ۱۶ بیمار بدحال برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت مراجعه کردند که با تشخیص پزشکان به بیمارستان‌های کشور عراق منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: در مرکز درمانی هلال احمر عمود ۱۰۸۰ در مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۳ مورد خدمات تزریقات، ۱۱۶۱ مورد سرم درمانی، ۱۰ هزار ۹۰۶ مورد پانسمان، ۸۲ مورد نوار قلب، ۵ هزار ۵۲۵ مورد سنجش فشار و قند خون، ۴ مورد گچ و آتل و ۵ مورد بخیه انجام شده است.
گل فشان با اشاره به پایان ارائه خدمات نیرو‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر قم در عمود ۱۰۸۰ افزود: در این مدت، تمام خدمات همچنین اهدای دارو‌ها به زائران به صورت رایگان صورت گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها