خبرهای داغ:
رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم خبر داد
رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: در قالب طرح زیارت نیابتی از طرف شهدا بیش از ۲ هزار کارت بین زائرین اربعین توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۷۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

توزیع بیش از ۲ هزار کارت زیارت نیابتی شهدا بین زائرین اربعین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا حسین‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگی در قرارگاه اربعین در مصلی قدس گفت: ۱۸ غرفه در این نمایشگاه قرار دارد که ۱۱ غرفه آن اختصاصا خدمات فرهنگی به زائرین ارائه می‌کنند.

وی بابیان اینکه دو غرفه از این نمایشگاه به طرح نایب‌الشهید اختصاص یافته است افزود: نمایشگاه ویژه برادران و خواهران به صورت مجزا در حال برگزاری است.

رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: غرفه روایت‌گری، پاسخ به سوالات و ابهامات پیرامون دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدا، فضای مجازی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، توزیع محصولات فرهنگی از جمله غرف فعال در این نمایشگاه فرهنگی است.

وی بیان کرد: دو غرفه تبیین منظومه فکری رهبری و پخش فیلم نیز در این نمایشگاه فعال است.

حسین‌زاده یکی از فعال‌ترین ایستگاه‌های نمایشگاه فرهنگی قرارگاه اربعین را غرفه نایب‌الشهید دانست و افزود: این غرفه به صورت ویژه قبل از حضور زائرین در کربلا و مسیر راهپیمایی اربعین خدماتی به زائرین ارائه کرده است.

وی با اشاره به تولید و پخش ۷۰ کلیپ کوتاه در شبکه‌های رسانه ملی، بیان کرد: فضاسازی رسانه‌ای نیز در سطح شهر و فضا‌های علمی و فرهنگی در خصوص طرح صورت گرفت تا مردم اطلاعات لازم در خصوص طرح را داشته باشند.

رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به جزئیات این طرح بیان کرد: حدود ۱۰۰ شهید شاخص دفاع مقدس، بین‌الملل و کشور انتخاب شده و کارت‌هایی برای آن‌ها آماده شده که یک طرف عکس شهید و یک طرف زیارت اربعین است؛ افرادی که مراجعه می‌کنند این کارت را تحویل گرفته و در مسیر اربعین با این شهید انس و ارتباط گرفته و به نیابت از آن‌ها زیارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار کارت ویژه زیارت نیابتی شهدا بین زائرین توزیع شده است افزود: به جز این کار زائرین درخواست‌های زیادی برای توزیع تصاویر رهبری و سردار سلیمانی داشتند که این کار را نیز انجام دادیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: تلاش داریم طرح زیارت نیابتی شهدا را در ایام راهیان‌نور نیز اجرا کنیم.
ارسال نظرات