خبرهای داغ:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: نیازمند معماری چارچوب‌های فناوری و شبکه‌های اجتماعی برای حفظ ارزش‌های دینی و ملی هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۷۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
لزوم معماری چارچوب‌های فناوری و شبکه‌های اجتماعی در کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا جلالی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، با اشاره به تهدید‌های شبکه‌های اجتماعی برای جامعه اظهار کرد: در شبکه‌های اجتماعی امروز شاهدیم که تهدید‌های مختلف اتفاق می‌افتد و ذات این نوع فناوری دولت‌گریز است و به همین خاطر شرایطی پیش می‌آید که در نظام جهانی هضم شده و تاثیراتی از آن‌ها بگیریم.
وی با تاکید بر اینکه نیازمند دکترینی در کشور هستیم که به ما بگوید چگونه با استفاده از این شبکه‌ها ارزش‌ها و اصول ملی و دینی خود را حفظ کنیم تصریح کرد: اگر بخواهیم صرفا از این فناوری استفاده کنیم دچار تغییراتی هویتی در جامعه می‌شویم و اگر هم بخواهیم استفاده نکنیم جبر تاریخ است و امکان جلوگیری وجود ندارد.
سردار جلالی با تاکید بر اینکه باید ارزش‌ها و چارچوب‌های دینی در شبکه‌های اجتماعی حفظ شود گفت: نیازمند معماری چارچوب‌های فناوری و شبکه‌های اجتماعی برای حفظ ارزش‌های دینی و ملی هستیم.
وی یکی از اهداف دشمنان در توسعه فناوری را اشراف بر کشور و مدیریت و کنترل از بیرون دانست و اظهار کرد: به همین خاطر رهبری تاکید دارند که شاید رویکرد سنتی در حوزه پدافند غیرعامل پاسخگو نباشد و باید به دنبال بهره‌گیری از فناوری‌های نوین باشیم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه در تقابل جدی با امریکایی‌ها در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستیم گفت: بستر این تقابل، مردم، حوزه، اقتصاد و ابزار آن رسانه و شبکه اجتماعی است که می‌تواند هم‌آورد جدیدی باشد که رهبری آرایش و استراتژی این کار را ترسیم کردند که جنگ نمی‌شود، مذاکره نمی‌کنیم و مقاومت خواهیم کرد.
وی بیان کرد: رهبری ساز و کار مقاومت را با تفویض اختیارات به دولت و سران سه قوه ترسیم کردند تا تصمیم‌های لازم گرفته شود و اتمام حجت با مسوولین شده باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها