خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه سخنان رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دشمن براساس اوهام است گفت: آن‌ها گرفتار اوهام و مسائلی هستند که منافقین به آن‌ها دیکته می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۸۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
سخنان ترامپ نشان‌دهنده برنامه ریزی آن‌ها بر اساس اوهام است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با بیان اینکه شکی نیست که دشمن از همه راه‌های مایوس شده است جز راه تحریم، اظهار کرد: دشمن باقی راه‌ها را بن‌بست می‌بیند و متمرکز بر تحریم‌ها شده است و تابه‌حال هم نتوانسته به مقصود خود برسد که علت این مساله این است که دشمن سه ضعف مهم دارد، یکی این است که گرفتار اوهام و مسائلی هستند که منافقین به آن‌ها دیکته می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه سخنان رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دشمن براساس اوهام است افزود: کسی که بر اساس اوهام برنامه‌ریزی کند نتیجه منفی خواهد گرفت؛ دومین نقطه ضعف آمریکایی‌ها این است که سرمایه آن‌ها دروغ است و همیشه بر روی دروغ تکیه می‌کنند و درباره ملت و کشور ما دروغ می‌گویند.
این مرجع تقلید سومین نقطه ضعف دشمن را هزینه بالای تحریم‌ها برای دشمن دانست و افزود: دنیا تصور می‌کند که دیکتاتوری بالای سر آن‌ها ایستاده و به همین خاطر کم‌کم مقابل خواسته‌های آمریکایی‌ها می‌ایستند؛ اگر نفت ما را نخرند قطعا به مشکل خواهند خورد و قیمت نفت بالا رفته و هزینه بیشتری بر اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تحمیل خواهد شد.
وی بیان کرد: اگر ۱۳ آبان بیاید و اتفاقی نیفتد از این راه نیز که آخرین حربه آن‌ها است مایوس می‌شوند؛ در این برهه حساس همه باید متحد شده و به ملت بفهمانند که چیزی که رسانه‌های خارجی می‌گویند و در فضای مجازی پخش می‌شود دروغ است.
آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند پای مذاکره بیایید اول می‌خواهند قدرت موشکی ما را گرفته و ما را مجبور کنند با اسرائیل کنار بیاییم و حقوق بشر مد نظر خودشان را به رسمیت بشناسیم؛ اگر بخواهیم با آن‌ها مذاکره کنیم یعنی راهی که تاکنون آمده‌ایم اشتباه بوده و به همین خاطر راهی جز مقاومت برابر دشمنان نداریم.
وی با اذعان به اینکه هیچ یک از توطئه‌های دشمنان با اتحاد و روحیه قوی به نتیجه‌ای نمی‌رسد گفت: اگر غیر از این راه نرویم دشمن به دنبال این است که قدرت موشکی، سپاه و جبهه مقاومت را از بین ببرد.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه بلوف‌های دشمنان به جایی نخواهد رسید گفت: امریکا حالت قیم‌مآبی برای دنیا گرفته و به همین خاطر به مشکل خورده است. ملت ما بداند که پایان شب سیه سپید است و مشکلات به پایان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه برنامه‌هایی، چون اربعین و راهپیمایی جاماندگان اربعین بر ملت ما اثر گذاشته است تصریح کرد: ملتی که در نزدیکی ۱۳ آبان اینچنین می‌خروشد مقابل تحریم‌ها خواهد ایستاد؛ مردم در حرکتی خودجوش بدون هیچ تبلیغی در راهپیمایی جاماندگان اربعین شرکت کردند و این نشان‌دهنده بی‌اثر بودن توطئه دشمنان است.
ارسال نظرات