خبرهای داغ:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور دلار را قوی‌ترین سلاح اقتصادی آمریکایی‌ها خواند و با تاکید بر جنگ اقتصادی بین آمریکا، اروپا و روسیه گفت: اگر تا نوروز بتوانیم در برابر تهدید‌های دشمن مقابله کنیم می‌توانیم این تهدید را نیز همچون تهدید‌های گذشته پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۸۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
نظام اقتصادی آمریکا در مرز خطر آشکار قرار دارد/تهدید‌های اقتصادی هم پشت سر گذاشته می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا جلالی صبح امروز در دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی، با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل به فرمان رهبری در سال ۸۲ شکل گرفته است اظهار کرد: آبان‌ماه ۸۲ رهبری فرمان تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را برای اینکه بتوانیم تهدیدات علیه کشور که عمدتا علیه زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی کشور است را پایش کنیم و ملاحظاتی را در خصوص استحکام بیشتر این تاسیسات پیش‌بینی کنیم.
وی حفاظت از مردم در برابر تهدیدات را یکی از اهداف تشکیل این سازمان دانست و افزود: رهبری تاکید دارند که مسوولان به جایگاه پدافند غیرعامل در کشور توجه کنند و تصریح کردند که دولت و بخش‌های نظامی به این حوزه توجه کنند.
جلالی با بیان اینکه امروز با تهدید پیچیده‌ای در حوزه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی و... مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو هستیم گفت: دشمن تلاش دارد با ابزار رسانه اثر بر فکر و ذهن مردم گذاشته و مردم را علیه افکار جمهوری اسلامی تحریک کند.
وی اضافه کرد: ۱۳ آبان روزی است که آمریکا به دلیل اینکه این روز ارزشمند برای ملت ما است، می‌خواهد آن را تبدیل به تهدیدی برای کشور کند و به همین خاطر بازگشت تحریم‌ها را به این روز موکول کرده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه دشمن از ابتدای سال به دنبال تحریک مردم علیه نظام اسلامی بود افزود: دشمن از ابتدای سال مکرر تابستان را محور تفکرات خود قرار می‌داد که با تدبیر رهبری و مسوولان این ماه بدون مشکل گذشت و ضمن اینکه فشار‌ها و تهدیدات را رصد کردیم، شاهد تدابیر ویژه در خصوص مسائل اقتصادی و اختیارات خاص مسوولان از سوی رهبری بودیم.
وی با بیان اینکه آمادگی خوبی بین رسانه‌ها و نیرو‌های امنیتی و انتظامی به وجود آمد و در چهارماه گذشته با وجود تلاش‌های زیاد دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، دشمن بازنده بود تصریح کرد: اگرچه کمبود‌های اقتصادی در کشور وجود دارد، اما مردم به نظام اسلامی و امنیت خود علاقه دارند و دولت هم باید متقابلا در راستای رفع مشکلات تلاش کند.
جلالی تصریح کرد: دشمن در عقب‌نشینی آشکار اعلام کرده که در پاییز با شعار مذاکره و فشار برای مذاکر پیش خواهیم رفت که اهرم‌های آنان اعمال تحریم‌ها و عملیات روانی است. در نیمه اول سال توانستیم با توطئه‌ها مقابله کنیم و امیدواریم با تلاش‌های مسؤولان نیمه دوم را نیز عبور کنیم چرا که دشمن و آمریکا بیش از این نمی‌تواند به ما فشار بیاورد چراکه نظام اقتصادی آنان در مرزی قرار گرفته که ممکن است خطرات بیشتری برای خودشان رخ دهد.
وی دلار را قوی‌ترین سلاح اقتصادی آمریکایی‌ها خواند و با تاکید بر جنگ اقتصادی بین آمریکا، اروپا و روسیه گفت: اگر تا نوروز بتوانیم در برابر تهدید‌های دشمن مقابله کنیم می‌توانیم این تهدید را نیز همچون تهدید‌های گذشته پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات