خبرهای داغ:
در پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت شهادت حجت الاسلام دهقانی مطرح شد
مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام دهقانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت و اعلام کرد: شهادت مشعل فروزان و پرچم هدایتی است که همواره در حوزه‌های علمیه نورافشان و در اهتزاز بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۹۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
‌مشعل شهادت همواره در حوزه‌های علمیه فروزان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه آمده است: شهادت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد حسن دهقانی استاد حوزه شهید پرور قم را به پیشگاه حضرت، ولی عصر عج، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، اساتید و طلاب عزیز حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه قم، مردم شریف ایران، دوستان و علاقمندان آن فقید سعید و بازماندگان محترم به ویژه خانواده گرامی آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان ودوستان شاگردان آن شهید از خداوند منان خواهانم.

در این پیام تصریح شده است: شهادت مشعل فروزان و پرچم هدایتی است که همواره در حوزه‌های علمیه نورافشان و در اهتزاز بوده است و روحانیت انقلابی از خطر‌ها و مجاهدت و شهادت در راه خدا و دفاع از حقوق مردم و امت اسلامی استقبال کرده است و همچنان درکنار مردم عزیز و مجاهدان راه حق و جبهه مقاومت فداکاری و نورافشانی و جانفشانی خواهد کرد و بر عهد خود با اسلام و انقلاب اسلامی پایبند خواهد بود و نمونه آن این شهید والامقام است. به روان پاک اولیای الهی و شهدای روحانیت و مقاومت و مدافع حرم درود می‌فرستیم.

بر اساس این گزارش شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن دهقانی روز اربعین حسینی در منطقه حومه سوریه به دست داعش به شهادت رسید.

این شهید از خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه (س) و از اساتید مدرسه علمیه حقانی، کارشناس احکام نماز جمعه پردیسان و خادم مسجد حضرت زینب (س) بود.
ارسال نظرات