خبرهای داغ:
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد

اطعام ۸۰ هزار و اسکان ۱۶۰ هزار زائر در ایام اربعین در مسجد مقدس جمکران

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام اربعین حسینی در موکب‌های برپاشده در ورودی‌های مسجد مقدس جمکران بیش از ۴۵ هزار زائر با صبحانه شامل آش، حلیم، سیب‌زمینی و تخم‌مرغ پذیرایی شده و ۳۵ هزار زائر نیز با غذای گرم و ساده اطعام شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۰۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
اطعام ۸۰ هزار و اسکان ۱۶۰ هزار زائر در ایام اربعین در مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسماعیل بخشعلی به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی پرداخت و اظهار کرد: خادمان این مکان مقدس امسال همچون سال‌های گذشته در محل عمود ۱۰۷۰ مسیر نجف اشرف به کربلای معلی موکب مع امام منصور را برپا کرده و خدمات مختلف رفاهی و فرهنگی را به زائران اربعین حسینی ارائه دادند.

وی ادامه داد: امسال برای خدمت‌رسانی به زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین که از شهر قم برای عزیمت به سمت مرز‌های کشور عراق عبور کرده و به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شدند موکب‌هایی در داخل مسجد برپا و خدمات مختلفی به زائران ارائه شد.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین از ۲۷ مهر آغازشده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: در این مدت در موکب‌های برپاشده در ورودی‌های مسجد مقدس جمکران بیش از ۴۵ هزار زائر با صبحانه شامل آش، حلیم، سیب‌زمینی و تخم‌مرغ پذیرایی شده و ۳۵ هزار زائر نیز با غذای گرم و ساده اطعام شده‌اند.

بخشعلی ادامه داد: برای اسکان زائرین نیز ۱۶ هزار مترمربع فضای شبستان‌های امام علی (ع) و کربلا آماده‌سازی شد که در این مدت بیش از ۱۷ هزار نفر شب را در این مکان‌ها استراحت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پذیرایی از زائران در وعده‌های صبحانه و شام، موکب‌های اربعین به صورت شبانه روزی با چای، خرما، و... از زائران اربعین حسینی پذیرایی کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار