خبرهای داغ:
سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و فرو ریختن هیمنه آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۷۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در متن بیانیه سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان آمده است: «انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرأت تجلی تمام عیار استکبار ستیزی و آزادی خواهی در جهان دانست. آری این آزادی خواهی اسلام مدار است که مسبب نفوذ در رفتار ملت‌ها و کشورهای دنیا بدون تهدید و ارعاب شده و سر منشاء بیداری مسلمانان جهان همراه با اعتراض مردم غرب علیه نظام‌های سرمایه‌داری گردیده است.

ملت بزرگ ایران به پیروی از امام راحل(ره) عظیم الشأن، آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب را غده سرطانی جهان شناخته و آنان را عامل اصلی گرفتاری های دنیا، خصوصا جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه ها علیه نظام و انقلاب اسلامی و همه آزادی خواهان جهان می داند.

تاریخ نشان داده است همواره تکرار می شود و به نظر می رسد این بار نیز تحریم های آمریکا در ۱۳ آبان ۹۷ و در چهل سالگی انقلاب اسلامی به سرنوشت تحریم های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ دچار شود.

بدون شک همزمان شدن اعمال تحریم‌ها با این روز پیام خاصی نه تنها برای ایرانیان که برای تمام مردم دنیا دارد؛ زیرا ۱۳ آبان آغازگر روندی بوده است که در پی آن حقارت، ضعف و افول قدرت پوشالی آمریکا را تا به امروز به رخ جهانیان کشانده است.

دولت استکباری امریکا با دشمنی های عیان و بیشمار خود علیه ملت ایران، در روز ۱۳ آبان فریاد بلند تری را از آرزوی مرگ و نیستی خواهد شنید و ملت بزرگ ایران نشان خواهد داد که همچنان استکبار ستیز و شکست ناپذیر است.

سپاه صاحب الزمان (عج) ضمن تبعیت از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) با اعلام خشم، نفرت و انزجار خود از جنایات استکبار جهانی به سردمداری امریکا، از آحاد مردم شهید پرور اصفهان و اقشار مختلف بسیج دعوت به عمل می آورد تا همچون گذشته با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه همچنان پیشتازی خود را در مبارزه بی وقفه با استکبار جهانی به نمایش بگذارند.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها