کارشناس هواشناسی استان کردستان گفت: از اوایل امروز یکشنبه با ورود سامانه فعال بارشی از سمت غرب بارندگی‌ها فراگیر‌تر شده که این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۰۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ریحان امیدی راد با اشاره به بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی اظهار کرد: از اوایل امروز یکشنبه با ورود سامانه فعال بارشی از سمت غرب بارندگی‌ها فراگیر‌تر شده که این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه فعال است و ابری و مه آلود شدن هوا، بارش باران و رعد وبرق و همچنین وزش نسبتا شدید باد را به همراه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه شدت بارش‌ها در روز‌های دوشنبه و سه شنبه خواهد بود تصریح کرد: اوج بارندگی برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می‌گردد که با توجه به حجم زیاد بارش آبگرفتگی معابر و سیالبی شدن رودخانه‌ها (بویژه در نیمه غربی استان) را در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارندگی‌ها کمتر خواهد شد و طی مدت فعالیت این سیستم تغییرا ت دمایی قابل ملاحظه نیست و بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.
 
انتهای پیام/7727



امیدی راد در پایان یادآور شد: همچنین در روز‌های دوشنبه و سه شنبه با شکل گیری گردوخاک بر روی کشور عراق و انتقال بخشی از آن به استان کیفیت هوا کاهش می‌یابد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات