خبرهای داغ:
رزمایش مدیریت بحران و مانور پدافند غیرعامل در مدرسه نمونه دولتی شهید ثانی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، این مانور که با آتش‌سوزی فرضی در مدرسه رخ داد،‌ نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات به‌موقع در مدرسه حاضر و اقدام به خدمات‌رسانی کردند.
محمد تقی بابکی بیان داشت: مانور پدافند غیرعامل با هدف آشنایی دانش‌آموزان و والدین آنها با مسئله پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدماتی برگزار شد.
وی بیان کرد: این مانور با پخش آژیر آتش‌سوزی آغاز شد و با وقوع آتش‌سوزی پی در پی و ایجاد آتش، نیروهای آتش‌نشانی و هلال‌احمر به اطفای حریق، امداد و کمک‌های اولیه، حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به مراکز درمانی پرداختند.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت روح الله(ره)بسیج دانش آموزی شهرستان گرمسار:هدف از اجرای این مانور را ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و والدین در زمینه مقابله با حوادث و خطرات احتمالی عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان و والدین آنها در این مانورها به صورت عملی با راه‌های چگونگی مقابله با خطرات آشنا شده و می‌توانند توانایی‌های خود را ارائه و میزان آسیب‌پذیری را کاهش دهند.
بابکی در پایان گفت: در راستای پدافند غیرعامل تمام دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعاً وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها