خبرهای داغ:
مسؤول نظام صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

۱۳ آبان؛ نماد پیروزی حزب‌الله بر حزب شیطان

مسؤول نظام صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه روز ۱۳ آبان نماد غلبه حزب خدا بر حزب شیطان است، گفت: این روز گواه نصرت الهی ملت ایران و شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۵۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم بار‌ها بر مبارزه با استکبار و طاغوت تأکید کرده و پیامبران را برای رویارویی با آن‌ها فرستاده است، اظهار کرد: از منظر قرآن کریم، مبارزه با استکبار یک وظیفه فردی و اجتماعی است و باید مسلمانان و پیروان ادیان الهی در مسیر این مبارزه قرار گرفته و با مستکبران مقابله کنند؛ چراکه یکی از سنت‌های الهی است.
وی با اشاره به آیات ۵۱ تا ۵۶ سوره «مائده» افزود: خداوند در این آیات متذکر می‌شود که یهود و نصاری را به دوستی نگیرید که اگر دوستی کنید، از آن‌ها خواهید بود و گمراه می‌شوید و گروهی منافق به دوستی آن‌ها می‌شناسند و دلیل آن‌ها این است که اگر با آن‌ها دوست نشویم، به ما آسیبی برسانند.
مسؤول نظام صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این آیات به روزگار امروز ما اشاره دارد که از ابتدای انقلاب عده‌ای تأکید بر رابطه با استکبار به‌ویژه آمریکا داشتند؛ حال آنکه قرآن نهی می‌کند و بیان می‌کند منافقین دوستدار این قضیه هستند؛ چراکه از آن‌ها ترس دارند که آسیبی برسانند، اما خداوند مؤمنان را نصرت و منافقین را پشیمان می‌سازد و انقلاب ما به‌خوبی این را بیان کرده و عینیت بخشیده است.
وی با تأکید بر اینکه در این آیات خداوند پیروزی را از آن حزب‌الله برمی‌شمارد، افزود: آمریکا ۴۰ سال است که دشمنی خود را بر ملت ایران آشکار کرده و تمام راه‌ها را نیز رفته؛ اما درنهایت آن که پیروز بوده، ملت ایران اسلامی است.
مرتضوی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان نماد غلبه حزب خدا بر حزب شیطان است، گفت: این روز گواه نصرت الهی ملت ایران و شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و باید این یوم‌الله را گرامی داشت و نابودی آمریکا و ایادی آن را جشن بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها