سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع)؛
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در حاشیه راهپیمایی 13آبان در اردبیل، گفت: در ۱۳ آبان ۳ اتفاق تاریخی برای کشورمان افتاد که این روز نماد استکبارستیزی است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۲۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ا زاردبیل، سرهنگ پاسدار اصغر عباس زاده اظهار داشت: عباس زاده با اشاره به اینکه ۳۶ هزار شهید دانش آموز در طول دفاع مقدس از جان خود گذشتند گفت: نقش دانش آموزان همچون ۱۳ آبان در دفاع مقدس نیز بی بدیل بوده است.

وی افزود: این را هم باید بدانیم دفاع همچنان باقیست و دانش آموزان و دانشجویان امروز باید این راه را ادامه بدهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) ادامه داد: دشمن می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را تجربه نکند ولی دشمن باید بداند ما جاودانه تاریخ خواهیم ماند.

وی با تاکید بر شعار "با امید به آینده و افتخار به گذشته" تصریح کرد: در تلاشیم که این انقلاب به هدف نهایی و پیروزی قطعی خود برسد.

عباس زاده با اشاره به خیانت های مکرر آمریکا نیز گفت: اگر برخی افراد این خیانت‌ها را انکار کنند قطعا بی‌اطلاع هستند به‌طوری‌که یکی از خیانت‌ها و بد‌عهدی‌های آمریکا بیانیه الجزایر بود که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد.

عباس زاده بیان داشت: آمریکا امروزه با استفاده از حربه‌هایی مانند حقوق بشر که افراد نا‌آگاه در داخل کشور نیز به این مسائل دامن می‌زنند سعی در ایجاد مشکلات متعدد برای ایران اسلامی دارند ولی باید این را دانست که این ها فقط یک تاکتیک است که از آن برای رسیدن به اهداف خودشان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی آمریکا، بیان داشت: ملت ایران اسلامی امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13آبان پاسخی دندان‌شکنانه و مقتدرانه به آمریکا دادند.

ارسال نظرات