همزمان با سراسر کشور و استان اردبیل خروش استکبار ستیزی در خیابان‌های خلخال جریان یافت.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز با حضور مردم ولایتمدار خلخال در روز ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی در خیابان‌های خلخال طنین‌انداز شد.

امروز مردم خلخال در چهلمین سال از حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان با فریاد‌های مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا، پیام استکبار ستیزی خود را به جهانیان ابلاغ کردند.

در خیابان حضرت امام (ره) از میدان جانبازان تا میدان معلم خلخال حضور با عظمت جمعیت بیش از سال‌های گذشته دیده شد ومردم امسال با بصیرت قلبی و دینی خود نسبت به آرمان‌های والای نظام و با تأسی از فرمایش مقام عظمای ولایت در این حماسه حضور ملی نقش خود را ایفا کردند.

اقشار مختلف مردم از تمام سنین در کنار مسئولان و با عشق به کشور خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب به شایستگی به فرمان مقام عظمای ولایت لبیک گفتند.

حضور خواهران در راهپیمایی امروز ناشی از اراده آنان در همراهی با نظام و انقلاب بود که با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور ملت در روز ۱۳ آبان را نمادی از ولایت‌پذیری آنان عنوان کرد و گفت: در جهان، آمریکا دیگر جایی برای کدخدایی ندارد.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی با تشریح اهداف راهپیمایی ۱۳ آبان در کشور تصریح کرد: ۱۳ آبان ابلاغ پیام انزجار ملت غیور ایران از آمریکا به جهانیان است و امروز ملت ایران ترسیم کردند که در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز زیر بار زور و زورق آمریکا نخواهند رفت.

وی پیام این حضور را نفرت عمومی جهانیان از استکبار و این حضور هزاران نفری مردم در شهر‌های مختلف کشور و خلخال را نشانی از آگاهی و بصیرت عمومی ملت دانست.

قرائت قطعنامه و اجرای سرود دانش‌آموزی مدارس خلخال از دیگر برنامه‌های حضور معنوی مردم در روز مبارزه با استکبار جهانی بود.
ارسال نظرات