فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع راهپیمایی ­کنندگان 13 آبان در بندر بوشهر گفت: 13 آبان سند بصیرت، غیرت، مردانگی و شجاعت جوانان انقلابی همراه با اقشار مختلف مردم در ابعاد مختلف است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی در سال­ های شکل­ گیری تا به امروز با انواع تهدیدها و تحریم­ ها مواجه بوده است که از طرف دیگر نیز شاهد حماسه آفرینی ­هایی بوده است که از طرف دوست داران انقلاب اسلامی خلق شده است.

وی تصریح کرد: دوران انقلاب اسلامی دارای نقاط عطف و سرنوشت­ سازی است که هر کدام از این نقاط، سند افتخاری است که نسل­ های مختلف را به صورت آینده ­ای متعالی، هدایت می ­کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر 13 آبان را یکی از دستاوردهای بزرگ و اعجازبرانگیز انقلاب اسلامی و جوانان غیرت­مند و انقلابی در سطح جهان عنوان و افزود: 13 آبان شکوهمندی و عزّت­مندی صحنه ­ها برای الگو و سرمشق انسان­ های حقیقت­ جو در مقیاس جهانی تبدیل شده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که مشغول توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران بود در سیزدهم آبان سال 58، تحقیر آمریکا را به عنوان یک قدرت دروغین جهانی به ارمغان آورد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات