سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل؛
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ما به‌عنوان انقلابی فراتر از افق عالم مدرنیته، در تقابل با تمامی نظامات سیاسی دنیا و ایدئولوژی حاکم بر تمدن غرب شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۳۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور در حاشیه مراسم یوم الله 13 آباد اظهار داشت: استکبار‌ستیزی نیز به‌عنوان یک آرمان و مهمترین عنصر انقلاب از عوامل برخوردهای اساسی ما با نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی محصول تفکرات شخصی حضرت امام‌(ره) نبود، افزود: استکبارستیزی ریشه در عمق تعالیم اسلامی دارد به طوری‌که این انقلاب اسلامی بود که نظام حاکم بر سلطه استکبار بر جهان و تمدن غرب را به هم زده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل ادامه داد: امروز خود این مستکبرین اعلام می‌کنند که با هزاران میلیارد دلار هزینه در منطقه به اصطلاح خاورمیانه، نتوانستند نتیجه بگیرند و شکست خورده‌اند. لذا متفکرین غرب خیلی خوب پیش‌بینی کرده بودند که انقلاب ایران را «مخاطره مستمر برای منافع غرب در منطقه» می‌دانستند!

وی با تأکید بر حقانیت استکبارستیزی و منطبق بودن آن با بینش‌های انقلاب، تصریح کرد: در همین روزهای اخیر، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشکل منطقه جمهوری اسلامی است و لاغیر!

پرزور بیان داشت: استکبارستیزی مقوله سیاسی و جناحی و مقطعی نیست که متعلق به این دولت و آن دولت باشد. استکبارستیزی تعطیل پذیر هم نیست که عده‌ای دلباخته‌ی مظاهر تمدن غرب با برخی اقدامات و بزک‌کردن چهره‌ی نظام‌سلطه، به مردم و مستضعفین القا کنند؛ ما استکبارستیزی را متوقف می کنیم، چون مانع توسعه کشور می دانیم!

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل، اظهارکرد: هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند روحیه استکبار‎‌ستیزی را در کشور سرکوب کند، چرا که طبق تعالیم الهی یکی از مقدمات ظهور ولی عصر این است که سفره استکبار جهانی را جمع کنیم و نشان دهیم که نهاد استکبار ابدی نیست.

 

ارسال نظرات