معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 792 سری جهیزیه با مشارکت خیران این استان در شش ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداشده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۳۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری،  افزود: برای تأمین این تعداد جهیزیه دو میلیارد و 709 میلیون تومان از طریق مشارکت های مردمی کمک شده که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می گیرد.       

جعفری یادآور شد: در شش ماهه نخست سال گذشته 761 سری جهیزیه با هزینه دو میلیارد و 256 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.             

وی با اشاره به اهمیت کمک خیران آذربایجان شرقی در تامین جهیزیه نوعروسان، گفت: مشارکت مردم و خیران استان در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

جعفری با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.      

                                                                              

ارسال نظرات
پر بیننده ها