عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد افول قدرت پوشالی آمریکا گفت: زمان فروپاشی آمریکا و شکست تحریم هایش در دنیا فرارسیده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان مراغه افزود: خروج آمریکا از برجام و تهدید به اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان مسئله جدیدی نبوده و حاکی از عمق دشمنی های آن با ملت ایران است.
وی ادامه داد: مستثنی کردن هشت کشور از تحریم های نفتی علیه کشورمان حاکی از عدم همراهی کشورهای مختلف از جمله چین، روسیه و برخی کشورهای اروپایی با آمریکاست.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده اضافه کرد: دولت نابخرد این کشور با وجود ادعاهای حقوق بشری همواره در برابر جنایات آل سعود و صهیونیست ها سکوت کرده و از آنان حمایت می کند.
وی گفت: دشمنی های استکبار، صهیونیسم جهانی و ایادی منطقه ای آن با نظام اسلامی و ملت ایران در سال های اخیر قابل انکار نبوده و نخواهد بود.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به وقایع 13 آبان در سال 43 افزود: در این روز، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دلیل ایستادگی در برابر لایحه ننگین کاپیتولاسیون نظام طاغوت دستگیر و تبعید شد.
وی ادامه داد: در 13 آبان سال 1356 نیز دانش آموزان و دانشجویان انقلابی به دلیل مقاومت در برابر نظام طاغوت توسط دژخیمان پهلوی به شهادت رسیدند و این روز را به یاد آن شهدا، روز دانش آموز نام نهادند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 نیز از مهم ترین وقایع اولین سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که توسط دانشجویان پیرو خط امام رقم خورد.
وی با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم ها و تهدیدهای نظام سلطه افزود: آحاد ملت در خروش و حرکت مردمی 13 آبان با تاسی به رهنمودهای رهبر انقلاب و با تکیه بر خون شهدا با امام راحل، رهبری و آرمان های متعالی نظام اسلامی تجدید میثاق کرده و از استکبار جهانی و صهیونیسم ابراز برائت و انزجار می کند.

ارسال نظرات