حجت الاسلام براهویی: ۱۳ آبان ماه شاخص است برای ما که راه را گم نکنیم ما توانستیم دست مستکبران را از ایران در این روز قطع کنیم توسط فرزندان با بصیرت امام ره و این مستکبران جاسوس را در لانه جاسوسی آن‌ها در ایران اسیر کنیم و این شکستی دیگر در تاریخ خود برای آمریکا رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۹۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: مراسم گرامی داشت ۱۳ آبان با راهپیمایی همه‌ی اقشار و مسئولین در شهر منوجان برگزار گردید.
در این راهپیمایی که از آموزش پرورش شهرستان منوجان تا میدان اصلی شهر ادامه داشت که در آنجا مردم و دانش آموزان با شعار مرگ بر آمریکا به استقبال سخنان گهربار حجة الاسلام والمسلمین حمید براهویی مسئول محترم عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان رفتند.
ایشان در سخنان خود در ابتدا فرمودند:: ۱۳ آبان روز بزرگذاشت شهدای دانش آموز و دانشجو است و روز مبارزه با استکبار جهانی که مظهر استکبار امروز دولت سفاک آمریکاست. ایشان در ادامه فرمودند که ۱۳ آبان ماه شاخص است برای ما که راه را گم نکنیم ما توانستیم دست مستکبران را از ایران در این روز قطع کنیم توسط فرزندان با بصیرت امام ره و این مستکبران جاسوس را در لانه جاسوسی آن‌ها در ایران اسیر کنیم و این شکستی دیگر در تاریخ خود برای آمریکا رقم بزنیم.
اما وظیفه‌ای که امروز ما نسبت به ۱۳ آبان آن سال داریم این است که این راه را ادامه بدهیم و از این مسیر دور نشویم که این خود ملزوماتی دارد
۱. از مسیر قرآن واهل البیت جدا نشویم
۲. بصیرت و معرفت خود را بالا ببریم تا دچار کج فهمی و دنیا طلبی نشویم
۳. ولایت مدار باشیم نه  ولایت شعار
ایشان در آخر فرمودند: اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم باید وحدت داشته باشیم چه در داخل و چه در خارج آن هم وحدتی که ولایت دنبال آن است.
در آخر این مراسم قطع نامه این روز خوانده شد و مراسم به پایان رسید
ارسال نظرات