مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: انقلاب با آمدن خود سیلی بزرگی به توطئه های آمریکا، که در راس شیاطین دنیا قرار دارد، زد.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۹۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان ماه با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، علما، روحانیون، مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهیان، فرهنگیان، کسبه، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم ولایت مدار و انقلابی در شهرستان سراوان برگزار شد.
 
 حجت الاسلام مجتبی بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در این اجتماع انقلابی، گفت: مجاهدت حضرت امام خمینی(ره) و انقلابیون که قبل از انقلاب مجاهدت کرده اند جزء کسانی هستند که در مقابل دشمن و کفر ایستاده اند.

وی ادامه داد: خدای متعال توسط انقلاب اسلامی راه هدایتی برای بشر به وجود آورد و ویژگی‌های شیطانی آمریکا به دنبال این بود که تمام بشر را به بردگی بگیرد و خود بر سکوی قدرت بنشیند و تمام دارایی‌های دنیا را به تاراج بکشاند.
 
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: انقلاب اسلامی نور و راه جدید و برگرفته از ندای دین و پروردگار عالم بود که با آمدن خود سیلی بزرگی به توطئه‌های آمریکا، که در راس شیاطین دنیا قرار دارد، زد و این در حالی است که قبل از انقلاب اسلامی شناسنامه آمریکایی‌ها برای مردم سیاه بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان اظهار داشت: با تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا شکست بزرگی در دنیا خورد و باز هم از توطئه‌های خود دست برنداشت.

این مسئول با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی ریشه فتنه گری را در ایران قطع کرده و راه مقابله با شیطان بوده است، بیان داشت: یکی از شیاطین بزرگی که هم تراز با نمرود‌ها و فرعون‌های عالم است، آمریکا می‌باشد.

وی انقلاب اسلامی را مسیر خداوند، دین و حقیقت دانست و عنوان کرد: آمریکا مجسمه شیطان در جهان امروزی است و ما بر اساس ذات دین نمی‌توانیم با کفر و ظالمان همراهی کنیم.

در پایان مراسم قطعنامه تظاهرات سراسری مردم متدین و همیشه در صحنه سراوان به مناسبت ۱۳ آبان ماه توسط احمد رضا شاهرخی مدیر فرهنگی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان قرائت شد.
ارسال نظرات