مسئول سازمان بسیج کارگری اصفهان در گفتگو با «بسیج»:

بسیج از تمام ظرفیت خود برای به حرکت درآوردن چرخه صنعت استفاده می‌کند

مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: با اینکه ورود بسیج در سال های اخیر به عرصه های اقتصادی و صنعتی با اتفاقات خوبی همراه بوده اما دولت از این ظرفیت به خوبی استفاده نکرده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۰۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

محمد علی مهرابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه بسیج کارگری از تمام ظرفیت خود برای به حرکت درآوردن چرخه صنعت کشور استفاده می کند، گفت: سازمان بسیج کارگری، بسیاری از چالش هایی که واحدهای تولیدی و صنعتی با آن ها مواجه اند را تنها با رایزنی مرتفع می کند، برای مثال مشکلاتی که کارآفرینان با سازمان تأمین اجتماعی دارند را با گفتگو و رایزنی به راحتی مرتفع کرده ایم و این به معنای حمایت معنوی بسیج از بخش تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان اصفهان تصریح کرد: با اینکه ورود بسیج در سال های اخیر به عرصه های اقتصادی و صنعتی با اتفاقات خوبی همراه بوده و این نیروی مردمی نشان داده که می تواند تحولات خوبی در تمام زمینه ها رقم بزند اما دولت از این ظرفیت به خوبی استفاده نکرده است.

وی با بی نهایت خواندن ظرفیت بسیج اظهار داشت: در زمان ریاست آقای ربیعی در وزارت کار و رفاه اجتماعی، بسیج کارگری آمادگی خود را برای ایجاد تحول اعلام کرده بود با این وجود آنطور که انتظار می رفت به بسیج میدان ندادند.

ارسال نظرات