مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دریایی امام علی(ع) چابهار:

جوانان باید به مبارزه با استکبار افتخار کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دریایی امام علی(ع) چابهار گفت: 13 آبان سالروزمبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا و روز میثاق با آرمانهای امام(ره) و ولایت، روز ذلت و خواری آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۱۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت الاسلام محسن ساغریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دریایی امام علی(ع) چابهار در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: این حرکت عظیم حماسه‌ای دشمن‌شکن بود علیرغم توطئه آمریکا در راستای تحریم‌های ظالمانه، شیعیان و اهل سنت عزیز در این مراسم حضور پرشور داشتند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در یوم الله ۱۳ آبان چابهار و دیگر شهر‌های کشور مقدمه فروپاشی سلطه آمریکاست.

حجت الاسلام ساغریان اظهار کرد:اگر این عزم راسخ شما مردم انقلابی و فهیم نبود مطمئنا دشمنان ما را احاطه می‌کردند و امروز می‌بینیم چگونه بعد از جولانی که آمریکا در دوران گذشته در خاورمیانه می‌داد محدود شده است و دیگر جایگاهی در کشور‌های مسلمان عرب ندارد.

این مسئول با اشاره به تحریم‌های دشمن بر ضد ایران افزود: اینکه رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های خود را در ۱۳ آبان قرار داده نشان از ترس آنان از چنین مراسماتی است چرا که دنیا می‌بیند صدای این مردم را که می‌گویند آمریکا و اسرائیل ظالمان و ستمگران زمانه می‌باشند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ادامه داد: حضور گسترده مردم در این روز توطئه‌های دشمن را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی می‌کند و همچنین وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان منسجم‌تر می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه دریایی امام علی(ع) چابهار ​تاکید کرد: جوانان باید به مبارز با استکبار، ارتجاع و انحرافات افتخار کنند و بدانند که این خط فکری همان خط فکری امام حسین(ع) و بسیار بزرگان دیگر تاریخ است.

​حجت الاسلام ساغریان وحدت شیعه و سنی در این روز را خاری در چشم دشمنان کشورمان دانست و تصریح کرد: ۱۳ آبان سالروزمبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا و روز میثاق با آرمان‌های امام(ره) و ولایت، روز ذلت و خورای آمریکای جنایتکار و روز در هم شکستن ایالات متحده، روز اتحاد و همدلی مردم ایران علیه نظام سلطه است.

​وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از هیچ بیگانه‌ای که هدفش نابودی این ملت باشد نهراسیم و ستمگران را به عرصه نابودی خواهیم کشید همانطور که نوجوان ۱۳ ساله مان با شهامتی عجیب به زیر تانک رفت و به دنیا نشان داد اعتقادمان به حقانیت اسلام بدون گذشت و راهی پرصلابت است.
ارسال نظرات