نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: 13 آبان امسال برای مردم ما از حساسیت بیشتری برخوردار بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۱۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: انقلاب اسلامی ایران، ودیعه الهی است و بر اساس اندیشه و تفکر قرآنی و با رهبری فقیهی جامع الشرایط شکل گرفته است.

وی افزود: اکنون نیز طلایه دار این انقلاب، فقیه جامع الشرایط دیگر، حضرت آیت الله خامنه‌ای است که مردم ما با اعتماد به روحانیت اصیل و دلبستگی به نظام، در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و یوم الله ۱۳ آبان ماه امسال برای ملت از حساسیت بیشتری برخوردار بود و برای شرکت در این روز بزرگ، جدیت بیشتری از خود نشان دادند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: اساس و پایه جمهوری اسلامی ایران بر نفی ظلم بنا شده است و حضور مردم ما در راهپیمایی امروز، مثل همیشه حضوری معنادار برای این است که اعلام کنند در این راه محکم و استوار ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگرچه تحریم‌ها علیه کشورمان مسئله جدیدی نیست، اما افزایش تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان در آستانه ۱۳ آبان ماه، حماقتی دیگر از طرف این کشور است و حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، جوابی بود برای افزایش تحریم‌ها و خروج یک جانبه آمریکا از برجام.
ارسال نظرات