امام جمعه فریمان بیان داشت: افرادی که بدنبال مذاکره با آمریکایند بدانند که قدرت پوشالی آمریکا روبه افول بوده و تحریم نیز اثرخود را از دست داده است
کد خبر: ۹۰۷۴۱۷۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ درسالروز ۱۳ آبان مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سایر شهر‌های کشورمان، باحضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان فریمان، مسئولان اجرایی، فرماندار، امام جمعه، روحانیون، پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، اصناف و بازاریان، دانش آموزان، فرهنگیان وجمعی از مولوی‌های اهل سنت راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۱۳ آبان درشهرستان فریمان برگزارگردید.

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی با دادن شعار‌های هیهات من الذله، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ برانگلیس و مرگ برآل سعود بار دیگر با آرمان‌های مقدس بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نمودند و اعلام کردند که شعار مرگ بر آمریکا فراموش شدنی نیست.

این راهپیمایی همزمان با سایر نقاط کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح باحرکت ازمیدان امام رضا (ع) شهرستان فریمان شروع شد و در ادامه حرکت، شرکت کنندگان به سمت میدان امام خمینی (ره) باسرداد ن. شعار‌های مرگ برآمریکا ومرگ براسرائیل و مرگ بر آل سعود ادامه پیدا کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی امام جمعه فریمان درباه استکبار و جایگاه استکبار ستیزی به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
وی ضمن تشکر از حضور مقتدرانه و پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، بسیجیان، دانش آموزان، مسئولین، معلمین و اصناف و سایر امت وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی به چرایی اعلان انزجار از مستکبرین و استکبار پرداخت.
 
حجه الاسلام ایزدی با بیان اینکه واژه استکبار و مشتقات آن ۴۸ بار درقرآن آمده، اولین مستکبر را شیطان خواند و افزود به فرموده حضرت امام خمینی (ره) مصداق واقعی شیطان در عصر حاضر، آمریکای جنایتکار است و لقب «شیطان بزرگ» زیبنده نام آمریکاست.
 
امام جمعه فریمان در ادامه سخنرانی با اشاره به ۳ رویداد تاریخی که در همه آن‌ها دست استکباری آمریکای جنایتکار پیداست بیان داشت: اولین واقعه یادآور سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ از قم به ترکیه در اعتراض و مخالفت ایشان با لایحه کاپیتولاسیون و مصونیت بخشی آمریکائی‌ها در ایران و تحقیر مردم مسلمان ایران از سوی رژیم ننگین آمریکا می‌باشد. امام جمعه فریمان حادثه دوم را مربوط به کشتار جمعی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و در اعتراض به ظلم و ستم حکومت پادشاهی پهلوی، خواند و سومین واقعه تاریخی را تسخیر لانه جاسوسی و سفارتخانه آمریکا در سال ۱۳۵۸ در تهران توسط دانشجویان و دانش آموزان بصیر و پیرو خط امام دانست.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله استکبار و آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: همین شعار‌هایی که در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان سرداده می‌شود باعث تضعیف دشمنان شده و هیمنه پوشالی آمریکا را رو به افول کشانده است.
 
وی در پایان سه عامل مهم استقامت و پایداری در مقابل توطئه دشمنان، ولایتمداری و حفظ اتحاد و انسجام بین ملت و مسئولان را تنها راه مقابله با دشمنان بیان کرد و گفت: کسانی که هنوز با وجود دیدن این همه دشمنی آمریکا با مردم ایران، بدنبال مذاکره با آمریکایند بدانند که به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، قدرت پوشالی آمریکا روبه افول بوده و تحریمهایش نیز اثرخود را از دست داده است.
 
در ادامه مراسم با قرائت قطعنامه، مسئولین و دانش آموزان با شعار الله اکبر، خامنه‌ای رهبر و مرگ برآمریکا ضمن تأیید بند‌های ۸ گانه قطعنامه بار دیگر انزجار خود را از دشمنان و بخصوص آمریکا نشان دادند و حمایت خود را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودند.

در انتهای این مراسم و پس از اجرای سرود توسط دانش آموزان بسیجی کانون شهید مطهری پرچم‌های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد و فریاد الله اکبر، خامنه‌ای رهبر و مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، دوباره طنین انداز شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها