هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

گفتمان استکبارستیزی در جامعه با تاسی از گفتمان سیاسی رهبری معظم انقلاب تداوم یابد

هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه باید گفتمان استکبارستیزی درجامعه با تاسی ازگفتمان سیاسی رهبری معظم انقلاب تداوم یابد،گفت: در شرایط کنونی گفتمان استکبار ستیزی با چالش‌هایی روبرو است که جهت رفع آن می‌بایست این گفتمان و ادبیات مبارزه با نظام سلطه روزآمد گردد.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۷۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
رمضانعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) جهت ایجاد فضای اشباع روانی در جامعه از شعار‌ها و مباحث استکبار ستیزی و ضد امریکایی از مهمترین چالش‌های گفتمان ستیزی محسوب می‌شود که موجب بوجود آمدن دو قطبی بر سر استمرار و عدم تداوم استکبارستیزی گردیده است.

وی ادامه داد: بنا بر بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرهزینه جلوه دادن استکبار ستیزی در ذهن بخشی از جامعه و تبدیل آن به مطالبه رابطه امریکا برای کاهش هزینه‌های زندگی سبب بروز اشتباه محاسباتی در ذهن مردم و مسئولان شده و می تواند فهم انحرافی از دشمنی استکبار و وارونه سازی مسیر استکبار ستیزی را فراهم نماید.

مرادی خاطر نشان کرد: تغییر ذهنیت برخی ازخواص ون خبگان در مقوله‌ی استکبار ستیزی وشکاف بین نسل‌ها وضعف در فرهنگ وجامعه پذیری در انتقال مفاهیم ومبانی استکبار ستیزی به نسل جوان از مسائلی است که می‌بایست به عنوان دال‌های نهی در گفتمان استکبار ستیزی مد نظرقرار گیرد.

هادی سیاسی سپاه تربت حیدریه بیان کرد: ضعف وکندی در عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی ونگاه برون گرا به توسعه در بین نخبگان سیاسی واجرایی کشور وعدم توجه به ظرفیت‌های درونی از جمله‌ی دیگر موانع مهم استکبار ستیزی به شمار آورد که مقام معظم رهبری در این راستا دال شناوراقتصاد مقاومتی را به گفتمان خود افزوده ومعلول‌های آن را مطالبه می‌نمایند.

وی در پایان گفت: تبیین خط نفوذ و روشنگری نسبت به شیوه‌های جدید استکبار از سوی امام خامنه‌ای عزیز خصوصا در عصر پسابرجام راهکار دیگری است که ایشان جهت تداوم گفتمان استکبار ستیزی ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار