امام جمعه کاشمر بیان داشت: قدرت نظامی برای ما تنها جنبه بازدارندگی دارد و ما چشم طمع به دیگر کشور‌ها نداریم.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۸۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت سیزدهم آبان ماه؛ گرامیداشت روز دانش آموز و همزمان با تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) راهپیمایی باشکوهی با حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان کاشمر، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولین شهرستان با سخنرانی امام جمعه شهرستان در محل امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام طباطبایی از حضور با شکوه مردم و تمامی اقشار جامعه و تمامی مردم ایران زمین قدردانی نمود.

وی بیان داشت: روزی که دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی و مرکز خیانت امریکا را تسخیر کردند و توطئه گران داخلی و خارجی را رسوا و دستشان را رو کردند در آن روز افراد و گروه‌هایی که مربوط به امریکا و استکبار بودند با این حرکت مخالفت کردند، ولی امام (ره)  این حرکت را خوب دانستند و از آن تعبیر به انقلاب دوم نمودند، چون فتنه‌ها زیر سر امریکا بود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که ملت و جوانان ما باید زمان شناس و دشمن شناس باشند و این جز بصیرت دینی امکان پذیر نیست. حتی به جوانان فرمودند امروز روز بیداری شماست و لازم است دشمن خود را بشناسید.

امام جمعه کاشمر ابراز داشت: امریکا در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط شاه بزرگترین ضربه سیاسی و حیثیتی را خورده است. ما نباید گول این عنصر بد عهد و این دشمن قسم خورده را بخوریم. کشوری که به مکیدن خون کشور‌های دیگر بزرگ شده است.

وی ادامه داد: امروز باید این مردم و جوانان این حقیقت را باور کنند و توجه داشته باشند که حتی امریکا و دوستانش به پوشالی بودن این عنصر ستمگر پی برده اند؛ و متوجه شده اند که امریکا در حال شکستن است.

طباطبایی افزود: امروزه امریکا در افغانستان شکست خورده، در جنگ اقتصادی با چین شکست خورده و همچنین در تحریم‌ها علیه ایران هم این شکست‌ها را پذیرفته است. در عوض کشور ایران در این چهل سال با همه این مشکلات توانسته است عزت و اقتدار خود را حفظ کند و همچنین از لحاظ موشکی جزو پیشرفته‌ترین کشور‌ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ملت ایران، ملت مسلمان و انقلابی است و با داشتن رهبری مثل مقام معظم رهبری مطمئن باشید بر تمام مشکلات معیشتی و دیگر مشکلات پیروز خواهیم شد.

امام جمعه کاشمر اظهار داشت: پیام ما به مردم دنیا صلح، محبت و احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی کشور‌هاست. قدرت نظامی برای ما تنها جنبه بازدارندگی دارد و ما چشم طمع به دیگر کشور‌ها نداریم.

وی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان عزیز، امید ما به شماست. شما ذخایر اصلی این مملکت هستید و می‌توانید کشور را به کوری چشم امریکا در سطح بهترین کشور‌ها قرار دهید؛ و تنها راه رسیدن به این موفقیت بزرگ عدم توافق با امریکای جنایتکار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها