حجت الاسلام ابوترابی فرد در ستاد ارتش:

ملت قهرمان ایران در همه عرصه های تقابل با آمریکا پیروز میدان بوده است

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در هر مقطعی که ایران اسلامی در برابر آمریکا قرار گرفته است، جمهوری اسلامی ایران پیروز واقعی میدان بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۵۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران صبح امروز در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به تحولات سیاسی و نظامی منطقه خاورمیانه در نیم قرن اخیر گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک عارف، عالم و مجتهد اسلامی، تار و پود معادلات حاکم بر منطقه تغییر یافت و آمریکایی که تا آن روز بدون هزینه و با مترسکی به نام رژیم صهیونیستی بر کشورهای منطقه تسلط داشت و با اجازه او رهبران کشورها تعیین و یا تغییر می یافتند؛ در برابر تفکر انقلابی ایران اسلامی و اقتدار روزافزون محور مقاومت و علی غم میلیاردها دلار هزینه، مجبور به عقب نشینی و پذیرش شکست گردید.
امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در هر مقطعی که ایران اسلامی در برابر آمریکا قرار گرفته است، جمهوری اسلامی ایران پیروز واقعی میدان بوده است.
وی افزود: در مرحله اول، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام راحل و علی رغم حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از رژیم طاغوت به پیروزی رسید. در دوران جنگ تحمیلی نیز علی رغم حمایت استکبار جهانی و پشتیبانی کامل مالی و تسلیحاتی آنها از رژیم صدام، ایران اسلامی پیروز شد و دشمنان به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد در ادامه با اشاره به شکست مفتضحانه برنامه های آمریکا در منطقه خاورمیانه گفت: آمریکایی که آمده بود در عراق بماند، در برابر اراده ملت عراق که مورد حمایت ملت و دولت ایران بود، منطقه را با ذلت ترک کرد و امروز عراق، متحد اول جمهوری اسلامی ایران در منطقه است. همچنین لبنانی که تا دیروز در معادلات منطقه وزنی نداشت، امروز بواسطه مقاومت اسلامی و متاثر از تفکر انقلاب اسلامی، با قدرت در برابر صهیونیستها ایستاده است.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آمدند نقشه خاورمیانه را به نفع آمریکا تغییر بدهند اما به نفع محور مقاومت در منطقه تغییر کرد. در سوریه نیز بر خلاف اراده آمریکایی ها، محور مقاومت به پیروزی رسید.
وی در ادامه با اشاره به رشد و توسعه علم و فناوری در کشور بویژه در حوزه دانش هسته ای، بیو و نانو و سایر رشته های تخصصی و همچنین افزایش بی نظیر اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از حوزه ها بویژه حوزه موشکی، پدافند و هوایی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و همراهی و همدلی یکپارچه ملت قهرمان ایران اسلامی، تلاش و همت دولت و مسئولان کشور و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح، قطعا از همه موانع و مشکلات عبور کرده و با سربلندی و افتخار در برابر دشمنان خواهد ایستاد.
گفتنی در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان پایور و وظیفه ستاد ارتش حضور داشتند؛ حاضرین با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از سیاست های ننگین استکبار جهانی در منطقه و جهان اعلام کردند.

 
ارسال نظرات