مصطفی برزگر
امام‌جمعه دره شهر در مراسم ۱۳ آبان:
حجت الاسلام قنبربیگی گفت: دستگاه قضا باید با جدیت تمام پای افراد خیانتکار را از بدنه دولت بریده و گردن آنان را بشکند.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۹۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام قنبر بیگی امام جمعه دره شهر در مراسم ۲۳ ابان این شهرستان گفت: ۱۳ ابان روز مبارزه با استکبار جهانی به همه دانش آموزان، دانش جویان و مردم ولایی دره شهر تبریک عرض میکنم.

وی اظهار کرد:مسکتبر یعنی خود برتر بین، کسی که دیگران را به حساب نمی آورد و فقط خودش را انسان می داند.

قنبر بیگی افزود: در واقع فکر و نظر صهیونیست و آمریکا در مورد کل جهان نیز همین بوده که این تفکرو نظری برای جنس بشربسیار مضر است.

وی تصریح کرد: وقتی صحبت از استکبار می شود شیطان نیز به همراهش خواهد بود به همین دلیل امام آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرد.

قنبر بیگی در ادامه با اشاره به حق کاپیتولاسیون درسال۴۲ یادآور شد: در این مصوبه پادشاه یک مملکت را به اندازه یک خدمتگذار و آشپز حساب نمیکردند.

وی تصریح کرد: زمانی که استکبار جهانی و شیطان بزرگ زورش به ملت ایران نرسید با هشت سال جنگ، ترور، جنایت و تحریم های متعدد سعی در به زحمت انداختن ما داشت.

امام جمعه دره شهر دادن وعده های توخالی را یکی دیگر از حربه های شیطان دانست و افزود: سالها عده ای خام که بدنبال برجام بوده و با دادن امتیاز به اروپا و امثال آنها آنرا ادامه دادند اما در آخر طرف مقابل براحتی برجام را پاره و آنرا دور ریخت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید مراقب افرادی که زیر به زیر در بدنه دولت کارهایی انجام می دهند باشیم.

قنبر بیگی یادآورشد: کسی که با همکاری آمریکا ۲۰۳۰ و ۳۰ بند از لایحهFatf را بدون اطلاع به مجلس ، شورای نگهبان و قوه قضاییه به تصویب رسانده و عملی می کند در واقع یک خیانتکار است.

وی افزود: دستگاه قضا باید با جدیت تمام پای این افراد را از بدنه دولت بریده و گردن آنان را بشکند.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه اظهار داشت: از آغاز انقلاب با دست خالی ولی با همه توان مقابل دشمن قسم خورده ایستادیم و ثمره ان خودکفایی امروزمان است.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: تحریم ها بهترین شرایط برای خودکفایی ماست، این تحریم های ۴۰ ساله ما را بیشتر به سمت جلو سوق داده است‌.

ارسال نظرات