خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان قم:

جوانان انقلابی همواره پرچم مبارزه با استکبار را برافراشته نگاه می‌دارند

سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: بدون شک نسل‌های سوم و چهارم و جوانان مومن انقلابی، در عرصه‌های مختلف پرچم الهی مبارزه و مقابله با استکبار را همچنان برافراشته نگاه خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه‌ای فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبار جهانی را گرامی داشت.
در بیانیه این سازمان آمده است: یوم‌الله ۱۳ آبان در آستانه چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجسم عینی یک تجربه بزرگ تاریخی و چهل ساله است؛ تجربه‌ای که باید راهگشای ملت و کشور در برنامه‌ریزی برای ۵۰ سال آینده باشد.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی که برآمده از آموزه‌ها و مفاهیم اسلام ناب محمدی (ص) است، احیاگر و پایه‌گذار یک خط توحیدی و الهی در دنیای امروز گردیده که توانسته ارکان نظام سلطه را به لرزه درآورد و نشانه‌های آن در اقصی نقاط عالم از غرب آسیا، تا شمال آفریقا و از دل لیبرال دموکراسی غرب تا ضعیف‌ترین و مظلوم‌ترین نظام‌های سیاسی و فرهنگی جهان آشکار شده است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز جریان مقابله با زیاده‌خواهی و استکبارگرایی، همراهان و رزمندگان فکری و عملی خود را پیدا کرده و حرکتی که جوانان نسل اول انقلاب در سال ۵۷ با انقلاب اسلامی و در سال ۵۸ با انقلاب دوم یعنی تسخیر جاسوس‌خانه آمریکا در تهران -که به فرمان امام راحل (ره) انقلابی بزرگتر از انقلاب اسلامی بود- آغاز کردند، تبدیل به جبهه‌ای منسجم و مقتدر و پیرو نظریه بین‌المللی مقاومت در برابر زیاده‌خواهان و مستکبران وابسته به نظام سلطه شده است.
در پایان این بیانیه تصریح شده است: بدون شک نسل‌های سوم و چهارم و جوانان مومن انقلابی، هم در عرصه‌های داخلی اعم از فرهنگ و اقتصاد و علم و فناوری و هم در نگاه بین‌المللی معطوف به استقلال و آزادی واقعی ملت در برابر سلطه‌گران، پرچم الهی مبارزه و مقابله با استکبار را که منجر به صدور آرمان‌ها و مفاهیم انقلابی به سراسر جهان شده است، همچنان برافراشته نگاه خواهند داشت و آخرین تلاش‌های نظام در حال فروپاشی و مستاصل آمریکا در قالب تحریم اقتصادی و تهدید و جنگ رسانه‌ای نیز در عزم راسخ اندیشمندان و مبارزان انقلابی ایران و ملت‌های الهام‌گرفته از انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات