خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به اینکه استقامت به تنهایی برای مقابله با استکبار کافی نیست گفت: استقامت همراه با ولایت پذیری و ولایت مداری سبب پیروزی و رمز ایستادگی است.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۱۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه استان سمنان در جمع دانشجویان و دانش آموزان و مردم و مسئولین شرکت کننده در مراسم راهپیمائی ۱۳ آبان مهدیشهر ضمن بیان ابعادی از عملکرد رژیم گذشته و انواع و اقسام قرارداد‌های ننگین تحمیل شده بر گرده مردم مظلوم ایران با وجود شاه خائن و بیسواد پهلوی گفت: باید بدانیم در چنین روزی بود که مرکز توطئه بر علیه ملت ایران یعنی سفارت آمریکا که درحقیقت لانه جاسوسی بود کشف و به دست دانشجویان پیرو خط رهبری تسخیر شد و به تعبیر امام راحل انقلاب دوم معرفی شد و ما توانستیم با این حرکت مهم آمریکا را تحقیر کنیم.
سخنران مراسم ۱۳ آبان در مهدیشهر بیان داشت:برادران عزیز و خواهران گرامی قرآن میفرماید «وکذالک جعلنا لکل نبینا عدوا» همیشه تا دنیا دنیا است بین حق و باطل دشمنی وجود داشته است، متاسفانه امروز عده‌ای در داخل و خارج کشور تلاش میکنند که چهره محمد رضا شاه را در پیش مردم خوب جلوه دهند در چنین روزی دولت شریف امامی دانشجویان مجتمع در دانشگاه تهران را به رگبار بستند.
حجت الاسلام دیباجی افزود:فراموش نکنیم در روزگار حکومت ستم شاهی پهلوی نزدیک به سی هزار مستشار در ایران وجود داشته اند که حق توهش از ملت ایران می‌گرفتند. باید بدانیم تا دنیا دنیاست تقابل بین استکبار و اسلام مبنی بر کفر و ایمان وجود داشته و با مذاکره حل نخواهد شد. رهبر عزیزمان دیروز توصیه‌های را به جوانان داشتند که فرمودند:جوانان عزیز این مملکت مملکت شماست قدر ملت را بدانید و تاریخ کشور خویش را مطالعه کنید لااقل از زمان مشروطه تا کنون، بدانید بر کشور شما چه گذشته است، دشمن خود را بشناسید، یکی از سفارشات قران دشمن شناسی است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه استان بیان داشت:برادران و خواهران، حضرت آقا باره‌ها فرمود: ه اند که آمریکا دشمن ماست و دست از دشمنی بر نمی‌دارد از هزاران کیلو متر دورتر میخواهد به اینجا بیاید و در کار‌های ما دخالت کند و سرمایه مارا به یغما ببرد و ما با بیرون کردنش سیلی سخت و محکمی به او زدیم، چون آمریکا را به عنوان دشمن شناختیم. جنایت‌ها و دشمنی‌های زیادی در قبل و بعد از انقلاب آمریکا در حق ما کرده است، اما عده‌ای نمی‌خواهد بفهمند که آمریکا دشمن است بلکه با او دست دوستی می‌دهند و مذاکره میکنند که کمال نفهمی بی غیرتی است، به تعبیر حضرت آقا چرا این‌ها نمیخواهد بفهمند رابطه‌ی ما با آمریکا مانند گرگ و میش است. جوانان عزیز این را بدانید که همه‌ی مشکلات کشور قابل حل است کلید هیچ‌مشکلی دست بیگانه نیست بلکه دست ملت ماست ملت ما با قدرت و نشاط  در حال پیشرفت است و به امید خدا چهل سالگی انقلاب را جشن خواهد گرفت. حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد:دشمن دنبال نا امید کردن مردم جامعه و نا کار آمد کردن ما هستند، ظرفیت‌های زیادی در کشور ماست مانند عسلویه و میدان گازی بزرگش که دانشمندان خودشان اذعان بر آن داشتند با این حجم از ثروت نباید فقیری در این مملکت وجود داشته باشد، علت فقر و بیکاری ما در مدیرانی است که متاسفانه توان مدیریت ندارند بلکه سوء مدیریت دارند، الحمدالله کشور ما یک صدم خاک کل دنیا و یک صدم جمعیت دنیا را دارد، اما سهم ما از نعمت‌های الهی چند برابر است ما دومین صادر کننده‌ی گاز دنیا و چهارمین صادر کننده‌ی نفت دنیا هستیم در بحث روی و سرب که جزء معادن طبیعی است دو و نیم برابر جمعیت خود منابع داریم پنجاه و شش نوع ماده‌ی غیر فلزی که در دنیا شناخته شده است بیست و چهار نوع ان در کشور موجود است از بیست و چهار نوع ماده‌ی معدنی فلزی دوازده نوع آن در کشور موجود است، تنوع اقلیمی آب و هوا در کشورمان بی نظیر است همین استان کوچک ما مانند یک قاره است که همه نوع آب و هوا را داراست.
سخنران مراسم استکبار ستیزی در مهدیشهر بیان داشت:جوانان ما توانمندی بالای دارند که در بسیاری از کشور‌ها نیست دشمن تلاش میکند که مشکلات مارا بزرگ جلوه دهد که اینطور نیست مشکلات ما به دست خود جوانان حل میشود، خود آمریکا از نظر اقتصادی یک کشور فلج است، هشتصد میلیارد بدهکاری دارد و خودش گرفتار است، عربستان را می‌دوشد تا مشکل خود را حل کند و ادعا میکند که میتواند ملت ما را تحریم کند، آمریکا هرچه در توان داشت به کار برد و دیگر توان ندارد، تحریم‌های کنونی تحریم آمریکا نیست، متعاسفانه ترامپ‌های داخلی با فشار بر مردم موجب مشکلات شده اند، امیدواریم قوه قضائیه و مسئولین زیربط جلوی آن‌ها را بگیرند و مردم را از این وضعیت نجات دهند.
حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد:تن‌ها وظیفه من و شما توجه به دستورات قرآن است که میفرماید «فستقم کما امرت و من...» استقامت و پایداری کنید که پیروزی نهائی با ماست، به فرمود: ه رهبری آمریکا در حال فلجی و رو به افول است و به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد، بین تمام مجامع و ملت‌ها شکست آمریکا هویداست.
وی افزود: امروز استقامت تنها کافی نیست بلکه باید همراهی کنیم و از، ولی امر جامعه اطاعت پذیری داشته باشیم، با بیداری و هوشیاری خود از دیده بان بزرگ انقلاب که خوب نسخه میپیچد حمایت کنیم تا دچار مشکل نشویم، همانطور که امام راحل فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، حل مشکل اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است که منجر به پیروزی نهائی ملت ایران خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها