حجت الاسلام غیاثی با استناد به کلام نورانی مولای متقیان عبادت کنندگان را سه دسته عنوان کرد که عبادات غلامان ،تجار و بازرگان و در نهایت عبادت آزادگان است .
کد خبر: ۹۰۷۴۳۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان,  حجت الاسلام سید محمد رضا غیاثی آل محمد از فضلا ،خطبا و نویسندگان استان های قم و کرمان در جمع مردم عزادار کوهبنان ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر بیان داشت باید از زندگی علما و صلحا درس بگیریم عبادات و بندگی آنان را سرلوحه فعالیت های عبادی و معنوی خویش قرار دهیم و تلاش کنیم عبادت را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم 

وی ادامه داد سعی کنیم از اوقات زندگی خویش به بهترین نحو ممکن بهره ببریم در کنار واجبات تلاش کنیم مستحبات هم انجام شوند که مکمل عبادات محسوب می شوند . استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد مستحبات همانند جویبارهایست که ما را به دریای معنویت متصل می کنند تا نماز و توسل ما اوج پیدا کند و مقبول تر واقع گردد.

وی تاکید کرد در کوتاه ترین امورات زندگی ما بدنبال زیبایی هستیم و سعی می کنیم که این مهم با تزئینات همراه باشد لذا جا دارد به مستحبات در زندگی عنایت بیشتری شود . حجت الاسلام غیاثی با استناد به کلام نورانی مولای متقیان عبادت کنندگان را سه دسته عنوان کرد که عبادات غلامان ،تجار و بازرگان و در نهایت عبادت آزادگان است .

وی بیان داشت عبادت گروه اول از روی ترس و وحشت از عذاب خداوند است لذا اگر ترس و عذاب برداشته شود در عبادت کوتاهی می کنند. استاد حوزه و دانشگاه افزود عده ای به شوق رسیدن به بهشت ،اشجار و انهار عبادت می کنند و در حقیقت بدنبال تجارت هستند و همیشه دنبال سود حرکت می کنند .

وی تصریح نمود گروه سوم آزادگان هستند که با شوق و اشتیاق عبادت خداوند را می کنند چون عشق، دوستی و محبت خداوند را بر بهشت و نعمت های آن ترجیح می دهند.

ارسال نظرات